Beoordeeld op 27 november 2017

Warme ontvangst. Heel mooi kader om er te vertoeven. De bib is zeker een aanrader. Mooie & heel nette kamers. Goed bed. Lekker ontbijt. Je zal er geen honger lijden. Wat wil een mens meer...?
Proficiat Sandie! Doe zo verder.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
HotelHHG, Eigenaar van Hotel 'T Heilig Genot, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 november 2017

Hartelijke dank !
Altijd fijn om zo'n mooie review te ontvangen en te mogen horen dat u een aangename tijd bij ons had, dank u.
Groeten, Sandie.

Beoordeeld op 3 oktober 2017

Zeer goede en warme ontvangst, prachtig kader, mooie kamers en ruime badkamer, zeer prachtig ontbijt , kortom het was nogmaals af. Sandie is de ideale gastvrouw waar je alles mag aan vragen en niets is haar teveel. Hebben reeds geboekt voor volgend jaar !!! Ps: Ruime afgesloten priveparking.

Kamertip: Hebben twee suitekamers en zes andere kamers.
  • Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
HotelHHG, Eigenaar van Hotel 'T Heilig Genot, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2017

hartelijke dank voor deze zeer mooie review !!

Beoordeeld op 11 juli 2017 via mobiele applicatie

Super ontvangst. Prachtige kamer in een prachtig gebouw (enige minpuntje: raam op gelijkvloerskamers kan niet open). Heerlijk ontbijt met een perfect gebakken spiegeleitje. Ideale uitvalsbasis om de Westhoek te ontdekken.

Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
HotelHHG, Eigenaar van Hotel 'T Heilig Genot, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juli 2017

hartelijke dank voor uw mooie review !!!
inderdaad jammer van de ramen die op het gelijksvloer niet open kunnen, jammer genoeg hebben we te maken met een beschermd gebouw...

Beoordeeld op 2 juni 2017

we kunnen vrij kort zijn over zowel het ontbijt, de kamer, de badkamer, de nuttige ruimte, alles in een onberispelijke netheid, alles tip tip in orde, veelomvattend, vriendelijkheid in 't vaandel, we hebben een locatie gevonden waar we "thuis" komen..... samen met nog anderen (ondertussen vrienden) vinden we telkens de warmte en genegenheid van bij de aankomst tot je ietwat verloren naar huis terug "moet".... !!

Kamertip: wij blijven op de begane grond....
  • Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
HotelHHG, Eigenaar van Hotel 'T Heilig Genot, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juni 2017

hartelijke dank voor deze zeer mooie review !!!

Beoordeeld op 2 juni 2017

Alles aan dit verblijf is op en top Sandy is een schitterende gastvrouw op alle gebied, zij zorgd ervoor dat je van de eerste tot de laatste min. een maximum aan vakantiegevoel hebt , tips en zelfs vervoer naar lekkere restaurantjes doet zij met de glimlach ,
Het heilig Genot is een adresje om ieder jaar eens terug te keren , alleen al voor de schitterende ontvangst.

Kamertip: Alle kamer zijn uiterst verzorgd en tot in de puntjes net.
  • Verbleef: april 2017, reisde met vrienden

hartelijke dank voor deze zeer mooie review !!