“restaurant met lekkere streekgerechten”

Restaurant Le Bistrot du Presbytere
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Queyssac
6 september 2017 beoordeeld

Leuk restaurant op een locatie waar je het niet zou zoeken. Lekkere menu met streek produkten aan een zeer betaalbare prijs, Portie's zijn zeker groot genoeg, je gaat er niet met honger van tafel.

Schrijf een beoordeling

10 juni 2016 beoordeeld

In een piep klein beeldig gehuchtje ligt een restaurant dat zeer de moeite waard is het te bezoeken. Voor iemand die het niet weet is het wat moeilijk te vinden, maar het is zéér de moeite waard er navraag naar te doen. Een viergangen menu kost vanaf €22,- en dat was erg lekker. De bediening is uiterst vriendelijk en bij mooi weer kun je daar heerlijk buiten zitten. Ook de huiswijn was lekker! Wel reserveren, want het is er altijd druk!

8 september 2014 beoordeeld

Op zakelijke doorreis van Agen richting Perigeux waren we op zoek naar een eetgelegenheid. Even ten noorden van Bergerac de RN afgereden en zodoende zagen we langs de kant van de weg een minuscuul bordje met een verwijzing naar dit restaurant. Ter plekke aangekomen werden we verrast door de mooie ligging en een uitnodigende kaart. Vanwege tijdgebrek een plat du jour genomen en helaas het dessert niet kunnen gebruiken. Bij gelegenheid komen we nog een keer terug om rustiger van deze keuken te genieten. Optimale prijs-kwaliteit verhouding. Het vollopen van het terras en restaurant met ook buitenlandse toeristen zegt al genoeg over de kwaliteit van dit restaurant.

9 augustus 2014 beoordeeld

Bistrot du Presbytere ligt in het pittoreske dorp Queyssac. In de zomer kan je in de tuin eten, waar je de kippen ziet rondscharrelen. De sfeer is heel informeel en gemoedelijk. Het eten is heerlijk, prima bereid en mooi opgediend. De bediening is heel vriendelijk, niet altijd even snel maar dat komt vooral omdat het er altijd druk is. Vergeet daarom niet te reserveren als je hier wilt eten!

24 november 2013 beoordeeld

Op aanraden van vrienden gaan we samen met hen voorproeven. We kiezen een menu van ca 21 euro en krijgen daarvoor 4 gerechten naar keuze. De sfeer is goed zelfs tussen de middag op een zaterdag in november zijn alle tafels bezet. De bediening is precies goed en in balans met onze gesprekken. Het eten is prima voor deze prijs. Dus een aanrader als je in de buurt van Bergerac bent.

Reizigers die Restaurant Le Bistrot du Presbytere bekeken, bekeken ook

In Restaurant Le Bistrot du Presbytere geweest? Deel je ervaringen!