“Wat een TOP Excursie!”

Bella Jane Boat Trips & AquaXplore
Geclassificeerd als nr. 2 van 7 dingen om te doen in Elgol
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben de 4 uur durende excursie gedaan naar Rum en Canna. We hebben purpoise, puffins, zeehonden, zee-arenden en herten gespot. En nog veel meer vogels waar ik de naam niet van weet.
Dougie heeft ervoor gezorgd dat het een top dag was!

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn naar Canna gevaren,
een tocht van 4 uur, op zoek naar papagaaiduikers (puffins). In regenpakken gehesen vanwege het slechte weer dus kurkdroog aangekomen. Hele leuke schipper die veel wist te vertellen en aldoor vrolijk was. De vogels hebben we gezien en plenty zeehonden die opdoken. Leuke tocht, als je in de buurt bent zeker de moeite waard.

28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanuit Elgol kan je met deze boot over het meer Loch Coruisk gevaren. De trip kost 18 pond voor retour pp. Er is een wc aan boord. De tocht duurt 45 minuten en je kan van boord af en met volgende boot terug.
Onderweg hebben we zeehonden gezien

17 september 2016 beoordeeld

een leuke oversteek naar Loch Coruisk, inclusief een uitgebreid bezoek aan de zeehonden en hun pups ; een korte wandeling naar Loch Coruisk in een adembenemende setting, de Cuillin Hills die rond het meer oprijzen . Een plek om even stil van te worden ; en het weer zat ook nog eens geweldig mee . Een drankje op de terugweg en nog eens dag zeggen aan de zeehonden , meer moest dat niet zijn .

Bekijk meer beoordelingen
10 september 2015 beoordeeld

Prachtige overtocht met erg vriendelijke begeleiding. Loch Coruisk is een heerlijke plek waar je je even alleen op de wereld waant.

Reizigers die Bella Jane Boat Trips & AquaXplore bekeken, bekeken ook

In Bella Jane Boat Trips & AquaXplore geweest? Deel je ervaringen!