Beoordeeld op 9 juni 2016 via mobiele applicatie

10/10!!

Het hotel is zeer netjes mooi gelegen en klantvriendelijk. Kamers zijn mooi en uitzicht op de zee.

Hygiene is hier ook super.
Het hotel ligt dicht bij een klein winkelstraatje waar je zowel kan eten in verschillende restaurantjes als kan shoppen.
Vevoer mogelijk met de taxi of toektoek
Allemaal vrij goedkoop :-)

Het hotel beschikt over 2 grote zwembaden
Een fitnissruimte en een jacuzzi (die volgens mij amper gebruikt wordt)
Het belangrijkste is dat er een bar staat IN het zwembad. Ideaal voor de heren onder ons

Over het algemeen helemaal NIKS om over te klagen! Echte aanrader deze!!!

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 17 februari 2016 via mobiele applicatie

Fijn hotel op mooie locatie
Staf erg vriendelijk
Lekker restaurant
Prima kamers
Aardig aan de prijs voor wat je krijgt
Geen strandstoelen op het strand
Wel lekker zwembad en handdoeken service
Er zijn leukere hotels in de buurt voor een betere prijs

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 28 november 2015 via mobiele applicatie

Mijn kamer werd gratis geupgrade'd en bij de receptie werd ik goed ontvangen. Een welkomsdrankje en er wordt alle tijd voor je genomen. Ik ben hier eerder geweest en op het bed was met bloemblaadjes de tekst welcome back geschreven. Het ontbijt laat niets te wensen over en ook het zwembad is erg fraai gelegen. Kortom een aanrader

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 1 augustus 2015 via mobiele applicatie

M'n beste hotelervaring tot nu toe mocht ik samen met mijn vriendin beleven in dit resort. Dit Best Western hotel biedt heel wat troeven:
- Zeer vriendelijk en goed opgeleid personeel! Het personeel behandelt je als een keizer van het eerste tot het laatste moment. Daarbuiten zijn ze erg kindvriendelijk en spreekt men goed Engels!
- Men is enorm flexibel: vroeger in- of later uitchecken vormt geen enkel probleem.
- Kraaknet resort, hygiëne hier is op en top in orde! Men is constant bezig met het kuisen en onderhouden van dit resort. Gemeenschappelijke toiletten worden ieder uur perfect gepoetst.
- 2 prachtige, grote en vooral zeer propere zwembaden! Gratis extra handdoeken verkrijgbaar aan het zwembad. Daarbuiten heel wat extra faciliteiten: poolbar, massage, fitness, spa,...
- De kamers zijn ruim en voorzien van alles wat je nodig hebt. Gratis koffie en water. Geen mini-bar maar wel een frigo met diepvriesvakje dat je naar hartenlust kan vullen met items die je kan kopen in de tegenoverliggende Seven Eleven. De gratis kluis, strijkijzer, paraplu's,... in de kamer zijn maar een deel van de items die in de kamer aanwezig zijn. Op dit moment is men bezig met de renovatie van heel wat kamers!
- Tijdens het ontbijt heb je ruime keuze aan het buffet. Het restaurant ligt tevens dicht tegen het strand.

Enkele aandachtspunten:
- Direct buiten het resort valt er weinig te beleven, vooral in het laagseizoen. Het strand daarentegen is een extra troef.
Vogeltjes en andere dieren durven je wel eens te storen in het restaurant.
- Dit hotel is een echte aanrader voor mensen die op zoek zijn naar "rustig genieten". Indien je wat bestelt in het restaurant, ga dan zeker eens voor de chicken kebap.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 26 maart 2015

Het resort ligt aan een mooi stukje strand en heeft ook nog 2 grote zwembaden. Onze kamer, een junior suite, was er ruim en mooi ingericht. Het eten en drinken was prima tegen schappelijke prijzen. Rondom het hotel liggen ook nog enkele restaurants en een supermarket. We komen zeker nog een keer terug om heerlijk te relaxen. Enige punt van aandacht is de WIFI, je moet steeds opnieuw inloggen.

Datum van verblijf: maart 2015
Wissut_Btao, Guest Relations Manager van Best Western Premier Bangtao Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2015

Dear Wytze V,

Wow – Thank you for the glowing 5-stars! I would say that the most outstanding reward a hotel can get is being able to earn your guests business for good. Thank you for pointing out the spacious rooms and the good price performance. Am not sure if I got you right but If you might have any troubles with the WIFI signal – let us know and we will send you the IT to enlighten the problem ;-)

Can’t wait to have you back around!

Warmly,
Dmitry Gluzgal