“Geducht in gehucht”

La Marmite Beaujolaise
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Restaurants in Bulgneville
Keukens: Frans
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het parkeren van de camper, op zoek naar een restaurant... Niet veel te vinden cq open. La Marmite gelukkig wel. Duidelijk niet gericht op kampeerders, maar dat mocht de pret niet drukken. Keuze uit een drietal menu’s en a la carte. Wij kozen voor het menu decouverte (€34): 4 gangen inclusief kaas.
Voorgerechten: rouleau de printemps, heerlijke smaakvolle groentenrol. Asperges met milde carbonarasaus.
Hoofdgerechten: Lotte (een kabeljauwachtige zoetwatervis) en een creatie met Kalfsvlees.
Keuze van de kaaswagen
Desserts een heerlijk appeltaartachtige creatie en een mooie blanc manger.
Prijs voor twee aperitiefjes, twee menu’s, fles water, 2 halve flesjes heerlijke wijn en een koffie: € 109. Niet goedkoop, maar moeite waard!

27 september 2017 beoordeeld

Op de terugreis vanuit de Ardèche naar Nederland overnachtten we in een B&B in dit kleine Franse plaatsje. Op onze vraag waar we lekker konden eten, werden we naar dit restaurant verwezen.
Voor het eerst in jaren hebben we genoten van de Franse keuken. De lunch is meestal geen probleem maar over het diner zijn wij nooit zo tevreden. Hier was het een verademing. Wat was er een aandacht besteed aan alle onderdelen van het menu; heerlijk gewoon! Een aanrader dus. Ze hebben niet veel zitplaatsen dus reserveren is zeker op de zaterdagavond gewenst.

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na jaren weer hier gegeten, op weg naar de Provence. Wat een feest om hier te eten. Geweldig, in een woord!!

16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles ging goed tot en met het hoofdgerecht. Lekker eten en een vriendelijke bediening.
Daarna kwam er een vliegenplaag. De vliegen aten letterlijk onze kaas op.
Dessert ondermaats.

29 juni 2017 beoordeeld

Jammer alleen open van woensdagavond t/m zondag lunch.Te voren reserveren is erg gewenst. Leuk en goed restaurant met verrassende gerechten tegen zeer hebbelijke prijzen. Moeite meer dan waard om hier te eten

Reizigers die La Marmite Beaujolaise bekeken, bekeken ook

Contrexeville, Vosges

They-sous-Montfort, Vosges
Contrexeville, Vosges

In La Marmite Beaujolaise geweest? Deel je ervaringen!