Beoordeeld op 19 april 2019

Het hotel is van alle gemakken voorzien. Erg luxe, goed eten en een heerlijke atmosfeer. Ook is de directie en public relations goed aanspreekbaar; zij lossen graag uw tekortkomingen op. De verdere service is uitstekend, het eten erg uitgebreid en dit alles op een perfecte locatie: Playa de Muro! Wij gaan hier zeker terugkomen.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 15 januari 2019

Ondanks de hele week regen in oktober, hebben wij ons prima vermaakt. Helaas konden wij vanwege het weer niet veel gebruik maken van het Privilege gedeelte. Bij het inchecken werd ons verteld , dat de geboekte voorkeurskamer niet beschikbaar was . Het welkomstdrankje moet je aan de balie tijdens het inchecken (tussen je koffers opdrinken) Het ontvangst was niet echt vriendelijk. Voor al het overige personeel alleen maar lof.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 31 juli 2018 via mobiele applicatie

Uitstekende service, leuke sfeer, enorm uitgebreid eten, vriendelijke bediening, amusante shows, en dit alles op een prachtige locatie
vlakbij het strand. Kortom een geweldig hotel dat absoluut de moeite is

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 18 juli 2018

Mooi hotel aan ee buitenkant dat echter DRINGEND toe is aan een opfrisbeurt.
Vermiste tegels in het zwembad, lekkende kranen en douchekop op de kamer. Diezelfde douchekop die ook nog eens onder een laag kalk zit. Gaten in de lakens en handdoeken van versleten te zijn.
Niet echt wat wij verwachten van een 5* hotel.
Matrassen waren beenhard en doorgelegen. Na een klacht bij de receptie stelde men voor om een ander kussen te huren voor 20€/week

Het enige wat wel een 5* status waard was, is het buffet. Fenomenaal! Echter is men wel toe aan een nieuwe vaatwasser daar we meer vuile dan propere borden en bestek kregen.

4* en een bijhorend iets lager tarief had ik mee kunnen leven. Maar 5* en de volle potbetalen is van het goede iets te veel

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Iberostar
Beoordeeld op 18 september 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben 8 dagen genoten in dit geweldige hotel, het is mooi opgezet en zit direct aan het strand. De kamers zijn mooi met een aparte slaapkamer, een mooi balkon met lounge set, als het regent kan je toch op het balkon zitten.
Het ontvangst was goed en gastvrij. Het personeel allemaal super vriendelijk en relaxt. Elke dag werd de kamer goed schoongemaakt en de minibar bijgevuld, dit wel tegen betaling. Wat ik persoonlijk jammer vond dat er geen gelegenheid was om zelf een kopje koffie te zetten, wel kon je in het restaurant bij het ontbijt of na diner genieten van een heerlijke nespresso. En als laatste en zeker niet onbelangrijk, het eten was echt super! Echt een top kwaliteit, goed bereid en heel goed op temperatuur, dit laat in sommige hotels nog wel eens te wensen over. De kok krijgt van ons een 10! Ook de bediening is echt zeer goed. En er is een handdoeken service. Wij gaan zeker nog een keer terug naar dit mooie resort op een prachtige locatie.

Datum van verblijf: september 2017