K G
Amsterdam, Nederland

Wat een geweldig hotel met fantastisch personeel

5,0 van 5 bollen20 mrt 2018 beoordeeld
Wat een fantastisch hotel is dit. Ik ben over alles te spreken. Het eten was echt boven verwachting goed. Een zeer gevarieerd en uitgebreid ontbijt en diner buffet. Een geweldig 25 meter zwembad. Prachtige schone kamers en ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. Niets anders dan lof over deze locatie. Niets was te gek. Wij waren hier met onze zoon van 11 maanden en een hele groep triatleten. Dit was voor beide gelegenheden (gezins- en sportvakantie) een perfecte locatie. O ja, ik heb ook nog tweemaal een heerlijke sportmassage gehad. :)
Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 21 mrt 2018
Thank you very much for your nice review on Tripadvisor!!! We are really happy to know that you have enjoyed your holidays with us and we hope to welcome you back next year!!

Warm Regards from our Hotel Staff!!
  • Official Site
  • Vio.com
2.9 km van Las Gaviotas Suites Hotel
Meer hotels in Playa de Muro bekijken
Beoordeeld op 1 november 2017

Het personeel bij zowel de receptie als(pool)bar zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn netjes, bedden wel vrij hard en een bureau om aan te werken mist (duidelijk geen zakenhotel).

Ontbijt is uitgebreid en goed! Genoeg keuze voor lunch bij de poolbar.
Prima gelegen, dichtbij het strand en slechts 15min met taxi vanaf de bruisende haven.

Wij verbleven 5 dagen met een groep van 14 personen om te vergaderen. De meeting room was summier en galmde, maar voldeed. Verder erg tevreden, we komen zeker een keer terug!

Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 24 juli 2017 via mobiele applicatie

De receptie is vriendelijk en behulpzaam. Hotel is netjes verzorgd, alleen een beetje lawaaiig. Deuren van de hotelkamers vallen te hard dicht waardoor je in de nacht wakker kan worden. We zaten aan de straatkant en dat is best wel gehorig. Hotel ligt aan een drukke rotonde. Ontbijt is super er is volop keuze. Maar van 08.00-10.00 is te kort om zoveel gasten te verwerken. Als je van drukte houdt en met kinderen bent, is dit een prima hotel.

Datum van verblijf: juli 2017
hotellasgaviotas, Gerente van Las Gaviotas Suites Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2017

Thank you very much for your review on Tripadvisor!!!
Warmest Regards from our sunny Island!

Beoordeeld op 26 juni 2017 via mobiele applicatie

Air conditioning is een centraal geregeld luchtsysteem die wel lucht blaast maar heeft niets te maken met verkoeling.
Er komt een smerig ruikende lucht uit, die door de kamerdames weg gespoten wordt.
Er was geen warm water, de douche lekt, de kraan lekt, waardoor de hele wasbak nat was. Het enige plus punt aan dit hotel is het ontbijt.

Beoordeeld op 15 juni 2017 via mobiele applicatie

Een bijzonder schoon en net hotel in Playa de Muro. We werden vriendelijk onthaalt door de receptioniste die prima Engels sprak. Koffers worden door een piccolo naar je kamer gebracht. Een fijne, wel wat kleine kamer inclusief ruim balkon. Elke dag schone handdoeken en een opgemaakt bed. Het ontbijt was zeer uitgebreid, fruit, broodjes, pancakes, cava, noem maar op. Een ideale uitvalsbasis voor een korte vakantie in het Noorden van Mallorca. Nog geen 200 meter lopen naar het mooie strand van Playa de Muro. Echter viel ons de omgeving en levendigheid in de buurt wat tegen.

Datum van verblijf: juni 2017
hotellasgaviotas, Gerente van Las Gaviotas Suites Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2017

Thanks for your nice words about your stay with us!!! It would be a pleasure to welcome you back in our hotel soon!!!
Warmest Regards from all the staff!

Beoordeeld op 3 juni 2017

10 nachten gebleven. Hotel is groot, strak en modern. Mooi groot zwembad (uitstekend om baantjes te trekken), voorbehouden voor volwassenen. Voldoende aantal zetels. Aan de andere kant groot kinderzwembad en plonsbad Kleiner binnenzwembad. Alles netjes onderhouden, fitness eerder beperkt. Ontbijt is fenomenaal. Bijzonder groot aanbod. Spijtig dat je niet buiten kan eten. Eetzaal is ruim maar eerder koel en ongezellig. Eerder beetje refter-achtig. Avondeten werd aangeboden aan 15€, een spotprijs voor het weerom zeer uitgebreid buffet, maar wel in dezelfde zaal. Bediening is zeer vriendelijk. Mankementen worden snel hersteld. Probleem met toilet gemeld op zaterdagvond 21 uur was binnen het uur hersteld. Kamer is aan de kleine kant maar proper. Spijtig genoeg geen eigen ondergrondse parking. Parkeren lukt wel in straat achter het hotel. Trage WIFI.