Willem v

Goed hotel, beetje te massaal.

3,0 van 5 bollen24 jul 2017 beoordeeldvia mobiele applicatie
De receptie is vriendelijk en behulpzaam. Hotel is netjes verzorgd, alleen een beetje lawaaiig. Deuren van de hotelkamers vallen te hard dicht waardoor je in de nacht wakker kan worden. We zaten aan de straatkant en dat is best wel gehorig. Hotel ligt aan een drukke rotonde. Ontbijt is super er is volop keuze. Maar van 08.00-10.00 is te kort om zoveel gasten te verwerken. Als je van drukte houdt en met kinderen bent, is dit een prima hotel.
Datum van verblijf: juli 2017
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 25 jul 2017
Thank you very much for your review on Tripadvisor!!!
Warmest Regards from our sunny Island!
  • Agoda.com
  • ZenHotels.com
1.6 km van Las Gaviotas Suites Hotel
Meer hotels in Playa de Muro bekijken
Beoordeeld op 26 juni 2017 via mobiele applicatie

Air conditioning is een centraal geregeld luchtsysteem die wel lucht blaast maar heeft niets te maken met verkoeling.
Er komt een smerig ruikende lucht uit, die door de kamerdames weg gespoten wordt.
Er was geen warm water, de douche lekt, de kraan lekt, waardoor de hele wasbak nat was. Het enige plus punt aan dit hotel is het ontbijt.

Beoordeeld op 15 juni 2017 via mobiele applicatie

Een bijzonder schoon en net hotel in Playa de Muro. We werden vriendelijk onthaalt door de receptioniste die prima Engels sprak. Koffers worden door een piccolo naar je kamer gebracht. Een fijne, wel wat kleine kamer inclusief ruim balkon. Elke dag schone handdoeken en een opgemaakt bed. Het ontbijt was zeer uitgebreid, fruit, broodjes, pancakes, cava, noem maar op. Een ideale uitvalsbasis voor een korte vakantie in het Noorden van Mallorca. Nog geen 200 meter lopen naar het mooie strand van Playa de Muro. Echter viel ons de omgeving en levendigheid in de buurt wat tegen.

Datum van verblijf: juni 2017
hotellasgaviotas, Gerente van Las Gaviotas Suites Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2017

Thanks for your nice words about your stay with us!!! It would be a pleasure to welcome you back in our hotel soon!!!
Warmest Regards from all the staff!

Beoordeeld op 3 juni 2017

10 nachten gebleven. Hotel is groot, strak en modern. Mooi groot zwembad (uitstekend om baantjes te trekken), voorbehouden voor volwassenen. Voldoende aantal zetels. Aan de andere kant groot kinderzwembad en plonsbad Kleiner binnenzwembad. Alles netjes onderhouden, fitness eerder beperkt. Ontbijt is fenomenaal. Bijzonder groot aanbod. Spijtig dat je niet buiten kan eten. Eetzaal is ruim maar eerder koel en ongezellig. Eerder beetje refter-achtig. Avondeten werd aangeboden aan 15€, een spotprijs voor het weerom zeer uitgebreid buffet, maar wel in dezelfde zaal. Bediening is zeer vriendelijk. Mankementen worden snel hersteld. Probleem met toilet gemeld op zaterdagvond 21 uur was binnen het uur hersteld. Kamer is aan de kleine kant maar proper. Spijtig genoeg geen eigen ondergrondse parking. Parkeren lukt wel in straat achter het hotel. Trage WIFI.

Beoordeeld op 12 mei 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben 4 nachten in dit hotel geslapen. Bij aankomst brengt een conciërge je met je koffers naar je kamer. De kamers zijn niet ruim maar voldoen prima voor een stel. De badkamer is wel ruim. Kamers werden elke dag goed schoongemaakt. Het ontbijt was zeer goed en hier hebben wij echt van genoten. De zwembaden waren erg koud dus hier hebben wij geen gebruik van gemaakt. Verder om het zwembad heen is alles prima geregeld. Jammer dat de buurt om het hotel heen wat minder is.

Datum van verblijf: mei 2017
hotellasgaviotas, Gerente van Las Gaviotas Suites Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2017

Thank you very much for your nice review about us!!! We are really happy to hear that you enjoyed your holidays with us!!!
Warm Regards from all the staff!!!

Beoordeeld op 12 mei 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel heeft ons vertrouwen in tripadvisor herstelt, alle plus 4-sterren beoordelingen zijn terecht. Dit is een fris, net en kwaliteitsvol hotel, dat zichzelf elke keer nog tracht te verbeteren. Voor deze prijsklasse gewoon top! Uitstekend personeel. Zowel 's ochtends als 's avonds uitsluitend verse producten bij het buffet. Ruime nette kamers. Aangename bedden. In het hele hotel zeer goede WiFi. Drie zwembaden, waarvan één een verwarmd 25-meter bad met vier banen; heerlijk baantjes trekken! Een klein minpunt is dat er voor vegetariërs geen keuze is aan vleesvervangers. Maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door een enorme keuze aan bereide groenten. Dit is sowieso niet ons laatste bezoek aan dit heerlijk aangenaam hotel. Uitsluitend lof!

Datum van verblijf: mei 2017