trippinlion
Utrecht, Nederland

Goede service

4,0 van 5 bollen15 jun 2017 beoordeeldvia mobiele applicatie
Een bijzonder schoon en net hotel in Playa de Muro. We werden vriendelijk onthaalt door de receptioniste die prima Engels sprak. Koffers worden door een piccolo naar je kamer gebracht. Een fijne, wel wat kleine kamer inclusief ruim balkon. Elke dag schone handdoeken en een opgemaakt bed. Het ontbijt was zeer uitgebreid, fruit, broodjes, pancakes, cava, noem maar op. Een ideale uitvalsbasis voor een korte vakantie in het Noorden van Mallorca. Nog geen 200 meter lopen naar het mooie strand van Playa de Muro. Echter viel ons de omgeving en levendigheid in de buurt wat tegen.
Datum van verblijf: juni 2017
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 19 jun 2017
Thanks for your nice words about your stay with us!!! It would be a pleasure to welcome you back in our hotel soon!!!
Warmest Regards from all the staff!
0.9 km van Las Gaviotas Suites Hotel
  • ZenHotels.com
1.6 km van Las Gaviotas Suites Hotel
Meer hotels in Playa de Muro bekijken
Beoordeeld op 3 juni 2017

10 nachten gebleven. Hotel is groot, strak en modern. Mooi groot zwembad (uitstekend om baantjes te trekken), voorbehouden voor volwassenen. Voldoende aantal zetels. Aan de andere kant groot kinderzwembad en plonsbad Kleiner binnenzwembad. Alles netjes onderhouden, fitness eerder beperkt. Ontbijt is fenomenaal. Bijzonder groot aanbod. Spijtig dat je niet buiten kan eten. Eetzaal is ruim maar eerder koel en ongezellig. Eerder beetje refter-achtig. Avondeten werd aangeboden aan 15€, een spotprijs voor het weerom zeer uitgebreid buffet, maar wel in dezelfde zaal. Bediening is zeer vriendelijk. Mankementen worden snel hersteld. Probleem met toilet gemeld op zaterdagvond 21 uur was binnen het uur hersteld. Kamer is aan de kleine kant maar proper. Spijtig genoeg geen eigen ondergrondse parking. Parkeren lukt wel in straat achter het hotel. Trage WIFI.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 12 mei 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben 4 nachten in dit hotel geslapen. Bij aankomst brengt een conciërge je met je koffers naar je kamer. De kamers zijn niet ruim maar voldoen prima voor een stel. De badkamer is wel ruim. Kamers werden elke dag goed schoongemaakt. Het ontbijt was zeer goed en hier hebben wij echt van genoten. De zwembaden waren erg koud dus hier hebben wij geen gebruik van gemaakt. Verder om het zwembad heen is alles prima geregeld. Jammer dat de buurt om het hotel heen wat minder is.

Datum van verblijf: mei 2017
hotellasgaviotas, Gerente van Las Gaviotas Suites Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2017

Thank you very much for your nice review about us!!! We are really happy to hear that you enjoyed your holidays with us!!!
Warm Regards from all the staff!!!

Beoordeeld op 12 mei 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel heeft ons vertrouwen in tripadvisor herstelt, alle plus 4-sterren beoordelingen zijn terecht. Dit is een fris, net en kwaliteitsvol hotel, dat zichzelf elke keer nog tracht te verbeteren. Voor deze prijsklasse gewoon top! Uitstekend personeel. Zowel 's ochtends als 's avonds uitsluitend verse producten bij het buffet. Ruime nette kamers. Aangename bedden. In het hele hotel zeer goede WiFi. Drie zwembaden, waarvan één een verwarmd 25-meter bad met vier banen; heerlijk baantjes trekken! Een klein minpunt is dat er voor vegetariërs geen keuze is aan vleesvervangers. Maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door een enorme keuze aan bereide groenten. Dit is sowieso niet ons laatste bezoek aan dit heerlijk aangenaam hotel. Uitsluitend lof!

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 21 april 2017

Prima hotel, met een zeer goed ontbijt buffet. Kamers prima, de bar beneden zou wel wat gezelliger mogen (is wel heel erg strak). De behandelingen in de spa waren ook goed. Qua locatie had het voor ons wat levendiger mogen zijn.

Datum van verblijf: april 2017
hotellasgaviotas, Rezeption van Las Gaviotas Suites Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2017

Bedankt voor uw liefde rating. We zijn erg blij dat u had een leuk verblijf bij ons en hopen u snel te mogen verwelkomen!
Liefde groeten van het hele team en tot ziens

Beoordeeld op 27 juni 2016

Dit hotel is echt een aanrader. Het hotel is ruim, schoon en nieuw. De kamer is erg schoon en heeft een mooie moderne badkamer en een balkon. Het hotel heeft veel voorzieningen, zoals 3 zwembaden, een spa en een fitness ruimte. Het ontbijt is uitgebreid. Het strand ligt op loopafstand (straat oversteken en je bent er al). Ook zijn er voldoende winkeltjes in de buurt en zit je zo in een ander stadje (Can Picafort, Port Alcudia en Alcudia). In de periode dat wij gingen (begin juni) was het nog vrij rustig en ook vrij weinig kinderen. Een aanrader voor jonge stellen.

Datum van verblijf: juni 2016
hotellasgaviotas, Director de Recepción van Las Gaviotas Suites Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2016

Veel dank voor uw positieve berichtje! Super om te lezen dat u een fijne tijd bij ons heeft gehad en heeft genoten van de omgeving en het hotel. Wie weet zien we elkaar nog een keer terug in de toekomst :-) Groetjes van ons allemaal.