Beoordeeld op 15 augustus 2019

We namen een zeer vroege vlucht zodat we om 9u30 's ochtends al ter plekke waren. Hotel helemaal vol; kamer nog niet klaar maar we mochten nog gaan ontbijten. We kregen een upgrade naar een kamer met zijdelings zeezicht op de 3de verdieping: super. We waren met vier: grootouders en twee kleindochters van 14 jaar. Over de kamer niet dan goeds, uitstekende inloopdouche, bankbedden voor de meiden met dikke matrassen, boxsprings voor ons. Enkel de 2de kast was veel te klein. Begin augustus waren er uiteraard zeer veel gezinnen met kinderen maar toch hadden we nooit de indruk dat het overdreven druk werd. Wij gingen wel voor 8u30 ontbijten want dan was er plaats buiten. 's Middags gingen we lunchen in Tamarindos restaurant waar je succulent vlees van de barbecue kon krijgen. Een enkele keer was het daar rond 14 u zo overvol zodat we naar restaurant Mistral gingen: veel en veel te warm daarbinnen, mijn partner werd er ongemakkelijk. Wij nemen nooit huiswijn maar er was een kleine wijnkaart waar we onze gading vonden. Alle personeel was vriendelijk en gedienstig. We waren bijzonder onder de indruk van de superlenige monitor die de eerste dagen van ons verblijf de aquagym leidde! Het strand vlakbij is leuk om te wandelen en zeker om 's ochtends vroeg naar de zonsopgang te gaan kijken. De wifi was OK op de kamer maar zou nog iets beter kunnen rond het zwembad. We waren ook zeer tevreden over de massage in de Spa, die ik met mijn punten had geboekt. Kortom dit hotel is een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 24 mei 2019

TOP accomodatie ,super omgeving zowel groenvoorziening als zwembaden, rustig verblijf, culinair hoogstaand niveau, personeel uiterst correct en vriendelijk, receptie en ontvangst zeer welwillend en behulpzaam.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Iberostar
Beoordeeld op 18 juli 2018 via mobiele applicatie

Zijn hier voor 1 nacht ondergebracht door een vetraging van onze vlucht. Wij hadden een luxe kamer in het Star Prestige gebouw alles netjes geregeld uitchecken beneden in het gebouw waar we zaten. Toen we incheckte om 4 uur snachts kregen we te horen dat we een lunch aangeboden kregen op kosten van het hotel en ik moet zeggen die lunch was zeer goed en zeer uitgebreid aan eten en drinken. Ik kom hier zeker terug als ik weer naar Mallorca vlieg.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 20 mei 2018

Net terug van een weekje verblijf Iberostar Albufera Park n Mallorca. Het was voor de eerste maal dat wij verbleven in een hotel van de keten Iberostar. Vele hotels al aangedaan in Spanje. Nog nooit zo goed gevoeld als in dit hotel samen met het daarnaast gelegen Albufera Playa. Gewoon de koning te rijk, geweldig, zeer lekker eten, zeer uitgebreid buffet, voor elk wat wils, prachtige omgeving, mooie verzorgde tuinen, personeel uiterst vriendelijk. Kamer werd zeer net onderhouden waarvoor dank aan Esther die onze kamer poetste. Hotel vlak gelegen aan het strand. Kindvriendelijk hotel. Animatieploeg welke elke dag zijn uiterste best deed om de klanten te amuseren. Zeker een aanrader om dit hotel te boeken. Hotel mag van ons vijf sterren hebben.

Kamertip: Kamer met zicht op het zwembad en de zee, derde verdiep.
Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 11 mei 2018 via mobiele applicatie

Net terug gekomen van onze reis naar dit hotel met onze 2 kids van bijna 2 en 4jaar. Dit is echt een aanrader, hotel heeft alles wat je nodig hebt op vakantie, we kwamen niets tekort - super lekker eten, veel animatie voor jong en oud, zwembaden goed en gelegen aan het super mooi strand. Personeel enorm vriendelijk en behulpzaam. Echt een topper!

Datum van verblijf: mei 2018