Beoordeeld op 30 oktober 2019

Ontzettend leuke vakantie gehad. Goede animatie voor de kinderen van verschillende leeftijden en sport activiteiten voor volwassenen. Uitstekend goed buffet, vers en divers. Amabele obers. Heel lief voor kinderen.

Datum van verblijf: oktober 2019
vivasocialmedia, Director General van Viva Blue & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2019

Beste gast,

Bedankt voor het delen van uw feedback met ons. We zijn erg blij te horen dat ons hotel aan je verwachtingen voldeed tijdens je recente vakantie bij VIVA Blue & SPA.
We laten ons hele team weten wat je mooie woorden zijn. We zijn erg trots op ons team.
We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen om uw verblijf nog aangenamer te maken!

Beste wensen,
Uw Hotel VIVA Blue & Spa Team.

Beoordeeld op 9 september 2019

Accommodatie is heel prima. De slaapkamers zijn ook goed alleen zijn de bedden aan de krte kant als je boven 1.90m bent. Eten en drinken is altijd goed. Dinertijd zou wel iets langer mogen naar bijvoorbeeld 21.30uur. Service aan de receptie is uitstekend

Datum van verblijf: september 2019
vivasocialmedia, Director General van Viva Blue & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2019

Beste gast,

We willen u bedanken voor uw beslissing om uw positieve aanbeveling van ons hotel te delen met de gebruikers van dit webportaal.
We zijn blij te weten dat de aandacht van onze medewerkers uitstekend was en dat ze zo genoten van hun verblijf.
We hopen dat je besluit om weer in ons hotel te verblijven om je te verwelkomen en je weer een geweldige service te bieden, het zal een plezier zijn.

Beoordeeld op 15 augustus 2019

Super vakantie gehad. Het animatieteam was onwijs enthausiast en de activiteiten waren ruimschoots. Ook alle obers(Morillas, Miguel, Pepe en Mario) waren erg aardig. Kamer was schoon en ook werden goed schoongemaakt.
Het strand is mooi blauw en lang ondiep.
In de toekomst is er zeker een kans dat wij hier terugkomen.
Bedankt voor alles, ook namens Luna.

Datum van verblijf: augustus 2019
vivasocialmedia, Director General van Viva Blue & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2019

Beoordeeld op 15 augustus 2019

Super service, vriendelijk personeel!
Prachtig zwembad, deze wordt elke ochtend schoongemaakt! Schoon hotel! Leuke animatie voor alle leeftijden!Supermarktje in het hotel, hier kun je alle nodige dingen kopen, en elke ochtend verse broodjes!! Gemoedelijke sfeer! In 1 woord....TOP!!!

Datum van verblijf: augustus 2019
vivasocialmedia, Director General van Viva Blue & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2019

Beste gast,

We stellen uw geweldige reactie op dit opinieportaal zeer op prijs.
Je reactie zorgt voor een enorme trots omdat de dagelijkse inspanningen worden beloond en ons helpt onze reputatie te verbeteren waar we ook erg trots op zijn.
We zullen uw opmerkingen naar het hele team sturen.
We sturen je een dikke knuffel van iedereen.

Beoordeeld op 19 juli 2019

Zeer goede service van Rafaël Jimenez
Ook van Miguel !!!

Goed eten : zowel smorgens , smiddags als savonds
Goede sport accommodatie , gericht op fietsers

Fijn zwembad
Kamer OK

Enig minpunt : matige WiFi

Kids animatie ook goed , variatie

Datum van verblijf: juli 2019
vivasocialmedia, Director General van Viva Blue & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw geweldige aanbeveling die u in dit opinieportaal aanbiedt.
Wanneer we een opmerking als de uwe ontvangen, zijn we erg trots op ons werk. We voelen veel voldoening.
We hebben de aanbevelingen al naar ons hele team gestuurd en vooral naar de genoemde Rafael en Miguel. Natuurlijk hebben ze enorme vreugde gevoeld.
We zijn verheugd te weten dat u ons opnieuw zult bezoeken.
Nogmaals bedankt en tot uw beschikking.

Met vriendelijke groeten uit het zonnige Mallorca,
Uw Viva Blue & Spa Hotel-team.