Beoordeeld op 1 september 2019 via mobiele applicatie

Perfect... Ik kan het niet anders omschrijven. Wij zijn daar nu 2 keer geweest en we zijn heel tevreden. Waar te beginnen, het personeel is heel behulpzaam en kindvriendelijk. Heel belangrijk. Ook als dat ze het druk hebben maken ze altijd even een momentje vrij om te "praten" met onze zoon (5) of om te lachen en leuk te doen naar onze dochter (1).
Het hotel is schoon, goed gevarieerd eten, en er is altijd wel plek bij het zwembad ondanks het handdoekje-leggen wat eigenlijk niet mag.
Ik kan nog wel een heel verhaal schrijven over hoe vreselijk tevreden wij zijn.
Het enige minpuntje is de speeltuin en minigolf... allebei nog goed te gebruiken maar iets gedateerd. Dus meer iets voor onze ogen, want de kinderen vonden het nog steeds geweldig

Datum van verblijf: augustus 2019
ZafiroHoteles, General Manager van Zafiro Bahía, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2019

Dear WendyW2821,

Thank you for taking the time to leave us such amazing feedback following your recent stay with us!

I am delighted to see that you enjoyed your stay and left us feeling relaxed.

We hope to welcome you back again to Playa de Muro soon.

Thank you again,

Xisco Ferriol
Zafiro Bahia Hotel Manager

Beoordeeld op 1 juni 2019

Veel kinderen. Lekker eten en veel keuze. Maar zelf ben ik na een week wel uitgekeken op het eten. Bediening is vriendelijk, buiten mogen ze iets alerter zijn. Maar als je vraagt komen ze gelijk. Kamers netjes en schoon.
Met de bus naar de volgende dorpjes voor shoppen en of eten en strand slechts 1,55. Zon zee strand.

Kamertip: Not at the pool side.....
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 5 oktober 2018 via mobiele applicatie

Ons verblijf in dit hotel was super! Heel fijn, aardig en kindvriendelijk personeel. Schoon hotel en iedere dag lekker eten met genoeg keuze. Leuk animatieteam.
Het enige minpuntje vond ik de koude zwembaden. Daardoor onze baby van 6 maanden niet het water in. Maar, gelukkig lag het hotel aan de zee en was deze wel warm.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 26 september 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben met het gezin een zeer prettige vakantie gehad in dit hotel. We hadden een kamer met zitkamer, slaapkamer en groot balkon. Alles is schoon en netjes en wordt netjes onderhouden. Er zijn zes of zeven mooie zwembaden met genoeg ligplaatsen. Het hotel ligt op 2 minuten lopen van het strand en heeft voldoende gratis parkeerplaatsen beschikbaar voor gasten die een auto huren. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het all-inclusive arrangement, omdat we ‘s ochtends aan een kommetje cruesli genoeg hebben en ‘s avonds liever een stadje ingaan, dan maar op het complex te blijven hangen. Naast het hotel ligt een supermarkt en in de straat van het hotel liggen er nog een stuk of zes. Als je uiteten wil, moet je niet in playa de Muro blijven, want het aanbod in het dorp is kwalitatief niet heel sterk, ook al blijkt uit TripAdvisor recensies wat anders.
Enige opmerkingen bij het hotel:
Er hangt constant een rioollucht. Met name als je achter de buitenkeuken langsloopt. En ‘s avonds rond 23:00-24;00 uur wordt deze stank heel erg op de kamers en het balkon. Misselijkmakend!!
Tijdens ons verblijf is ‘s nachts een keer het brandalarm (in gebouw 3) afgegaan. Van alle kamers keken de mensen de gang in en niemand wist nou echt wat ze moesten doen. Het stonk al heel de avond erg naar brand buiten, dus de meeste mensen gingen uiteindelijk toch naar buiten. In vertwijfeling zijn alle mensen buiten bij het zwembad gaan zitten, maar we volgde geen inlichtingen vanuit het hotel. Een onderhoudsmedewerker liep druk te zoeken naar signalen van brand, maar kon niks vinden. Nu heb ik zelf hoger hotel management gestudeerd en een van de dingen die we leerden betreffende Safety en Security was: vang de mensen netjes op en informeer ze!! Iedereen had even naar de lobby kunnen komen of even in het restaurant opgevangen kunnen worden. Al was het alleen maar om niet buiten te hoeven zitten op een klam ligbed bij het zwembad. Desnoods een kop thee of glas water aanbieden. Toen kwam er een medewerker langsgelopen en zei dat de mensen weer naar binnen konden. De meeste waren overigens al zelf teruggegaan om de slaap te hervatten. Deze dame gaf overigens aan dat ze 15 kilometer met de auto moest rijden om bij het hotel te komen en dat het bij haar huis ook naar brand stonk. Een “duty manager” die s nachts 15 km van het hotel slaapt??? Dat is heel dubieus. De dag na dit incident ontvingen de gasten een brief in drie talen met excuses vanwege het valse alarm....

Maar goed.... ondanks dat hebben we een prima vakantie gehad en zouden we er best eens terug willen komen, want met kinderen is het echt ideaal, maar dan moet echt die rioollucht wegzijn. En probeer in hemelsnaam een kamer met uitzicht op het zwembad te boeken, want anders kijk je op een parkeerplaats.

Datum van verblijf: september 2018
ZafiroHoteles, Manager van Zafiro Bahía, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2018

Dear kevink1980,

Thanks a lot for your nice review. We are glad you enjoyed your stay with us.

We do apologize for any inconvenience for the false fire alarm. Our staff is yearly trained in emergencies. There was a burning smell several kilometers from the hotel, but fortunately nothing inside the hotel.

We look forward to welcoming you in the future,

Thanks again and best regards,

Antoni Corró
Zafiro Bahia Hotel Manager

Beoordeeld op 22 mei 2018 via mobiele applicatie

Vanaf begin tot eind was het heerlijk vertoeven. Onze dochter genoot van alle animatie die er verzorgd werd. Ons 14 maanden oude zoontje genoot er zover mogelijk ook van en heeft ook erg van al het eten genoten. De buffetten waren smakelijk en variërend. Onze dochter mag geen gluten en daar werd alles voor geregeld. Het all inclusive assortiment was erg uitgebreid en de gehele dag genoeg te krijgen. De zwembaden met ligbedden bevielen ons goed. Voetjes tussendoor in het water bij nood aan afkoeling. De zee was daarentegen ook echt super. Op loopafstand en tussendoor een drankje te halen bij het hotel. Een wc-voorziening is er wel aan het strand wat handig is met jongere kinderen. De zee was ook vrij ondiep en niet zo wild de eerste meters. De speeltuin voorzien van speeltoestellen, springkussen en trampoline was voorzien van rubberen tegels en leuk aangelegd. Ons dakappartement voorzien van aparte slaapkamer was erg fijn. Het dakterras met jaccuzzi was een grote meerwaarde. De kinderen konden er overdag ook lekker in omdat het zwembadwater nog best koud was voor onze kinderen. Het enige was een nare geur die uit de badkamer door alle verluchtingskanalen ging. Waardoor we een paar keer met een rioollucht wakker werden. Daar werd wel wat aan gedaan na het invullen van een tevredenheidsmail tijdens ons verblijf. Nog geen 3uur na het invullen hadden ze een geur vreter voor een van de verlichtings luikjes geplaatst. Het loste niet alles op maar wel het grootste deel. We zijn 1 halve dag weg geweest met de bus naar Alcudia. Een prima uitstapje maar wij waren blij dat we weer terug waren en terug in de rust konden keren binnen het complex. We zijn er 10 dagen geweest en hebben zoals je kan lezen erg genoten!

Datum van verblijf: mei 2018
Zafiro H, Gerente van Zafiro Bahía, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2018

We are happy to read that you and your family had such a good time at the Zafiro Bahía.
Please, contact us if you are travelling to Mallorca again.