27 mei 2018 beoordeeld

Goed eten. Kamer was goed. Nogmaals alles was goed te noemen. Enig minpuntje was dat het ontbijt wat eerder mag beginnen zodat we dan eerder met de dag kunnen aanvangen. Ik was met eeen vogelgroep om vogels te spotten en dat is meestal vroeg op!

Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
22 mei 2018 beoordeeld

Prijs kwaliteit verhouding prima .hadden alleen lo/ ontbijt geboekt welke dik voor elkaar was. We bezochten deze locatie in de meivakantie. Personeel erg vriendelijk. Dichtbij het strand. Geen drukke wandelboulevaar. Maar deze is in Alcudia wel te vinden. Vaak schoonmaak, handdoeken enz.

Kamertip: Het is maar 3 hoog. Dus geen pakhuis vol toeristen.
Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
20 mei 2018 beoordeeld

De kamers waren prima, daarover geen opmerkingen. Jammer dat er aan de bar geen Radler 2.0 te krijgen was. Vers grapefruitsap bij het ontbijt zou lekker zijn. Verder was het eten prima.
verder geen opmerkingen. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
18 mei 2018 beoordeeld

Een heerlijke week doorgedacht in HSM Lago Park. Samen met man en 2 kinderen in 4-pers appartement. Schoon, ruim, modern ingericht. Klein minpunt zijn de twee stoelen op het balkon. En ons appartement (1107) had een klein balkon oor vier personen in vergelijking met andere appartementen. Complex ligt dichtbij restaurantjes, winkels, zee. Leuk om een dagje een fiets te huren en richting alcudia te fietsen, auto huren en langs de westkust het schitterende eiland te verkennen. Of gewoon lekker relaxen bij het zwembad. Kortom wij haddengeen zin om weer naar huis te gaan en komen zeker terug.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
18 mei 2018 beoordeeld

Modern ingericht, ruime woonkamer met eethoek en zithoek.
Moderne badkamer. Vriendelijke receptie, alle voorzieningen aanwezig.
Keukenintichting compleet met koel- en vriesvakje.
In april voor een lage prijs te boeken.

Kamertip: De woonkamer misschien iets minder strak en sfeervoller inrichten....
Verbleef: april 2018, reisde met een partner