“Als God in Frankrijk”

Beoordeling van Villa Le Cas en Provence

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

6 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Als God in Frankrijk”
Beoordeeld op 18 oktober 2013 voor een verblijf in September, 2013

Mijn man en ik en onze 4 vrienden hebben 2 onvergetelijke weken vakantie gehad in Villa le Cas in Seillans afgelopen september. Wat een prachtplek, en wat een uitzicht.. echt adembenemend. Het huis is heerlijk ruim, zeker ook met z'n 6-en, en erg comfortabel met een grote en zeer goed uitgeruste eetkeuken en heerlijke bedden (we hebben nog nooit zo lekker geslapen in een hotel of vakantiewoning als hier). Maar we waren veelal buiten want het weer was nog erg lekker. We lagen op het terras bij het zwembad of zaten op de terrassen bij het huis of onder de pergola, lekker in de schaduw.
De ontvangst door Sylvia (de huismanager) was geweldig. Wat een fijne, leuke vrouw is dat. We hadden 1x vreselijk onweer waardoor alle stoppen eruit lagen en ook het internet, maar ze kwam meteen om ons te helpen en hierna was alles weer in orde. Daarnaast bleef ze regelmatig checken of alles naar wens was en ze heeft ons veel goede tips gegeven over wandelingen in de buurt, restaurantjes, etc. Chez Hugo, in het dorp, is overigens echt een aanrader... wat hebben we daar lekker gegeten zeg.
Wij komen zeker graag nog een keer terug.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: de fles champagne bij aankomst was een mooie start van onze vakantie
Minpunten: kunnen niet echt iets vinden
Reisgroep: Vrienden
Je leeftijdgroep 65+
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen Mensen met huisdieren
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Eric M
Muiderberg, Noord-Holland, Netherlands
1 beoordeling
“heerlijk huis op adembenemende locatie !”
Beoordeeld op 14 juli 2013 voor een verblijf in Juli, 2013

Een huis waar al het nodige aanwezig is en ook in orde is. Uitzonderlijk mooie natuurvriendelijke zwemvijver met adembenemend uitzicht op het dal met in de verte tussen de heuvels een doorzichtje op de Middellandse Zee. Prachtige tuin met jeux des boules baan en meerdere terrassen. Frankrijk op z'n best. Na een paar dagen voelde mijn batterij weer stevig opgeladen!

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: de locatie en de compleetheid van het huis
Minpunten: n.v.t.
Reisgroep: Vrienden
Je leeftijdgroep 50-64
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren