Tesoro Escondido(Bluff Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Aan het strand
Buccaneer Resort(Carenero Island)
  • Aan het strand
Koko Resort(Isla Colon)
  • Inclusief ontbijt
Hotel Los Delfines(Isla Colon)
  • Restaurant
Swan's Cay Hotel(Bocas Town)
  • Inclusief ontbijt
Hotel Laguna(Bocas Town)
  • Restaurant
Turtle Beach House(Bluff Beach)
TripAdvisor
7 juli 2015 beoordeeld

De locatie is perfect voor diegene die op zoek is naar rust. Helaas is Bluff blijkbaar overgenomen door Chinezen. Bij aankomst in het donker was er nauwelijks communicatie mogelijk. S'morgens bij het ontbijt kregen we een Chinees ontbijt.. Je moet er van houden... Maar wij niet. Na overleg met een nieuwe manager is dit opgelost. Wat blijft is de typische geur van een Chinees resteaurant uit de keuken. Wij hebben elke dag bij de buren gegeten. Prima plekje op een uurtje lopen. Ze moeten hier opnieuw veel leren om van deze locatie weer een top plek te maken! Nieuwe manager doet zijn best.

Verbleef: juli 2015
5 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Absoluut en waar, dit is een paradijsje op Bocas del Toro! Het eiland wordt met het jaar toeristischer, voor iedereen die de rust zoekt in de jungle: this is the place! De ruime eco lodge is een fijne plek om te komen, personeel is super behulpzaam en ontzettend aardig! Bij aankomst voelden wij ons meteen op ons gemak en kregen we een ontbijtje aangeboden (is inclusief, maar was op dat moment wel erg fijn na een lange reis) De locatie Playa Bluff ligt aan de oceaan zijde waardoor de zee wild is en dus aantrekkelijk is voor surfers. Toerisme is er nog weinig te vinden, al kun je er wel heerlijk chillen op een zelf gevonden stukje ongerept strand en kijkend naar de kunsten van de surfers. Bij de lodge zelf is een ruim terras met lig bedden en hangmatten bij het strand in de schaduw, top dus! Bluff ligt ongeveer 30 a 45 minuten uit het centrum, ver weg van de drukte.

De kamers waren ruim, zeer schoon en alles is eco, super gedaan! Het bed was groot, ruime badkamer en vooral de tuin was een leuk item met een luiaard! Verder hebben ze een klein zwembad en kun je er gebruik maken van een board om zelf proberen te surfen, een Prive jungle tour doen of zij kunnen je helpen / adviseren met andere leuke tours.

Het personeel is zoals al eerder gezegd erg vriendelijk en behulpzaam, heb je een taxi nodig dan zullen zij die voor je bellen. Ook kun je er fietsen huren. Zij staan altijd voor je klaar! Het eten is er werkelijk echt een aanwinst! Saillant detail, Bluff is de enige plek op Bocas waar je sushi (!!!) kunt eten. Wel even vooraf en op tijd aangeven dat je dit wilt eten, het wordt namelijk vers (!) bereid en het kost namelijk een hoop tijd, vandaar dat ze het liever een dag of een paar uur van te voren willen weten :-)

Kortom, Playa Bluff is niet de goedkoopste plek op Bocas maar ook niet de duurste. Wij hebben er ontzettend genoten van de sfeer, de locatie en de super aardige mensen die er iedere dag keihard werken om het iedereen naar zijn zin te maken. In onze drie weekse rondreis door panama, Costa Rica en Nicaragua was Bluff absoluut een van onze hoogtepunten!

Enjoy your stay!

Verbleef: februari 2015, reisde met een partner
3 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Om op deze plek te komen is een waar avontuur, maar zodra je bent aangekomen is het dit meer dan waard. Prachtige plek met een mooi strand. Wij hadden een kamer die uitkeek op de prachtige tuin. Hier kan je heerlijk rondlopen en allerlei dieren spotten. Zo zagen we een luiaard en allemaal gifkikkers. Het restaurant is mag nog wel verbeterd worden. Fantastisch personeel die ons allerlei tips hebben gegeven.

Verbleef: september 2014, reisde met een partner
21 augustus 2014 beoordeeld

Mijn vriendin en ik reisden in juli-augustus 2014 naar Panama zonder voorafgaandelijk logies te reserveren. Na enkele overnachtingen in basic-logies hadden we zoiets van: nu mag het een ietsje méér zijn....via een positieve beoordeling in de Lonely Planet kwamen we terecht in Playa Bluff en we waren er meteen wég van ! Een comfortabele kamer temidden van allerlei tropische bomen en bloemen, met overvliegende papegaaien en kikkertjes in het gras, en het rustgevende geruis van de zee vlakbij, kortom dit is een prachtplek ! We voelden ons helemaal thuis, Helena en Cindy en hun team zijn supervriendelijk ...eigenlijk wilden we er niet meer weg.

Herman en Sonja uit België

• Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
12 augustus 2014 beoordeeld

Goede lodge op mooie plek.
Leuke kamers, jammer dat er geen koelkastje inzat. Mooi zwembad op het terrein. Ontbijt prima, bij de maaltijd goed aangeven hoe je het wilt hebben anders krijg je het soms wel heel erg doorgebakken. Wij vonden de ontvangst en begeleiding van de gastvrouw plezierig.

Kamertip: Ga voor het appartement met de aparte slaapkamers, dan heb je de ruimt
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met familie