“Ruim vakantiehuis om de hoek van Pilsen”

Beoordeling van Vila Verunka

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 6 bijdrager
51 beoordelingen
41 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
“Ruim vakantiehuis om de hoek van Pilsen”
1 week geleden beoordeeld voor een verblijf in augustus 2019

In augustus met ons gezin (2 kinderen van 2 en 5) een nacht doorgebracht in dit ruime vakantiehuis, terwijl we een road trip maakten door Tsjechië. Een ideale plek voor ons als gezin om de stad Pilsen te ontdekken. We werden vriendelijk ontvangen door de gastheer die ons de sleutel overhandigde. Het huis ligt in een woonwijk aan de rand van een bos en heeft een ruime tuin, waar je lekker kunt barbecueën (barbecue en briketten aanwezig) en waar kleine kinderen zich kunnen vermaken met de aanwezige speeltoestellen. Je vindt er een supermarkt en een bank op zo'n 5 minuten rijden en het centrum van Pilsen is zo'n 15 minuten rijden.
Het huis zelf is gezellig ingericht en ontzettend schoon. Er zijn 3 televisies aanwezig (waarvan het er slechts maar 1 van deed), maar deze was wel voorzien van Internet waardoor de kinderen via YouTube weer even wat van hun favoriete filmpjes konden kijken. Verder is het huis echt van alles voorzien. Volledige keuken met koelkast, vriezer, gasfornuis etc. en zelfs een wasmachine.
Niet het meest goedkope huis om te huren, maar we hadden er een uitstekend verblijf.

Datum van verblijf: augustus 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren