Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Gemiddeld
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Fifty fifty”
Beoordeeld op 10 februari 2018 voor een verblijf in februari 2018

Heb gemengde gevoelens over dit hostel want hij heeft zeker goede kanten: het is allemaal erg schoon en relatief nieuw, het is niet duur, het ontbijt is helemaal prima en de dame die hier de boel runt is vriendelijk, ook liggen de stapelbedden echt heerlijk, het is een heel dik matras. Maar ook een paar mindere kanten, bijvoorbeeld dat de wifi ontzettend traag is als er veel mensen op zitten, wij waren met een groep van 7 en konden niet allemaal tegelijk erop. Ook is het hier ontzettend warm, want de voordeur staat continu open, er is airco op de kamer maar deze doet er even over voordat het koel is, en wanneer je de kamer verlaat doet de dame van het hostel de airco zelf uit. Dit heeft vast iets te maken met het volgende minpuntje namelijk dat het stroom nu en dan uitvalt, de vrouw loopt dan naar buiten om het stroom er weer op te doen. Ook kunnen de deuren van de kamers niet op slot. Dus ja, een beetje gemengd, ik zou hier niet meer terug komen denk ik want het is echt ontzettend warm zonder die airco!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren