eDreams
Priceline
FindHotel
Beoordeeld op 4 december 2013

Oudste hotel van Corsica naar men zegt. In elk geval authenticiteit gewaarborgd. Geen toeters en bellen, maar de pure beleving van de Corsicaanse sfeer binnen een Corsicaanse familie. Verwacht geen luxe, maar vooral degelijkheid en warmte. Het huis wordt reeds 10-tallen jarenlang gerund door de familie. Kraakpropere eenvoudige kamers. Restaurant is groots in z'n eenvoud. Charcuterie huisgemaakt !!! Het varkensvlees van eigen bodem. Geen menukaart maar een dagmenu dewelke kan tellen ! Vele mogelijkheden om in de directe omgeving allerhande (sportieve en culturele) uitstappen te doen en buiten het drukke toerisme.

Datum van verblijf: september 2013
Beoordeeld op 3 juli 2018

Kamertip: Ask for one of the renovated rooms faing the valley
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 25 juni 2017