Beoordeeld op 1 juni 2014

de sterren en de beoordeling van de anwb zouden een betere kamer doen verwachten.
Zeer eenvoudig en enorm toe aan een frisse blik. Bijzonder lawaaierig .Probeer eens als je op de wc zit de toiletrol te vinden; dan moet je minstens achterste voren gaan zitten.

Kamertip: Niet in het souterrain gaan slapen en prijs/kwaliteit slaat kant noch wal.
Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 27 februari 2014

Voor tweede keer zijn we een paar dagen neergestreken in Hotel van Balveren in Echteld nabij de Betuwe. Dit keer hadden we een kamer op de gegane grond en dat was een verbetering ten opzichte van de vorige keer: niet zo krap met alleen een tuimelraam, nu glas pui met een deur naar buiten. We hadden een twee voor 1 gekozen, maar dit kon moeiteloos uitgebreid worden naar 3 nachten in combinatie met een behandeling in de schoonheidsbehandeling in de salon ..
VANNU in Opheusen. Een traktatie op zich. Een geweldige behandeling in alle rust en met deskundig advies. De salon had een nominatie voor de beste salon van Nederland te worden. Terecht. Ik hoop dat het lukt! Terug naar Hotel van Balveren. We hebben er drie keer gegeten en het was drie keer top. Elk gerecht was een plaatje. De eerste avond hadden we een meergangen menu als onderdeel van het wellness en beauty-arrangement. Een heerlijke amuse met een krachtig stuk roggebruinbrood, vlees en vis werden voor onze ogen getoverd. Ik kook zelf graag, maar hiervoor moest ik passen. Alles was vers en een combinatie van kleuren en harmonieus van smaak. Het vlees en de vis waren exact goed gegaard. Pluim voor de keuken. De bediening was correct en voorkomend. Bij iedere gang werd uitleg gegeven over de bereiding en de samenstelling. Het ontbijt is zeer uitgebreid met een veelheid aan soorten brood en beleg. Op de laatste dag werden de kamers voorzien van een flatscreen tv.. Geen overbodige luxe in deze tijd. Ik was zo eigenwijs een paar tips verbetering door te geven. Die werden in dank aanvaard. Het is een luxe om daar te vertoeven. Niet goedkoop, maar door het arrangement dat wij kozen konden we het binnen de perken houden. En zouden de Duitsers zeggen het "preiswert" Helemaal mee eens.

Kamertip: Boek een kamer op de begane grond
Datum van verblijf: februari 2014
Beoordeeld op 10 december 2013 via mobiele applicatie

Zaterdag 7 december met 4 personen aangeschoven voor een lunch.
Vorig jaar december geweldig genoten dus nu weer in de hoop dat de kwaliteit niet minder zou zijn!
Om 13.00 aan tafel met een droge witte huiswijn.
Heerlijke amuses met vervolgens lekkere warme broodjes
De voorgerechten waren heerlijk!
Carpacio, gerookte zalm, mosterdsoep...
Alles prima! Ook de hoofdgerechten waren geweldig! Wijnkaart prima en we hadden een hele mooie Pomerol.

Vervolgens heerlijk toetje (kaas of zoet)

Afgesloten met een heerlijke kop koffie en snoeperij om om 16.30 zeer tevreden huiswaarts te keren.
Lunch dus nog steeds zeer aan te raden!!!"

Datum van verblijf: december 2013
Beoordeeld op 9 november 2013

Wat laat op de avond aangekomen en maar gelijk het bed in.
Helaas, het matras op het bed was te zacht en ingezakt, daarnaast was de kamer erg gehorig, veel geluiden van buiten af, zoals een kerkklok. Maar ook van de kamers ernaast.
De kamer was verder netjes en schoon, maar erg eenvoudig en gedateerd. Ik weet niet of dit voor alle kamers geldt, maar de kamer die ik kreeg mocht best een opknapbeurt en nieuwe inrichting krijgen. De badkamer was helemaal een afknapper en moet zo snel mogelijk vervangen worden.
Na een slechte nachtrust maakte het ontbijt gelukkig nog iets goed van het verblijf in dit hotel. Het onbijtbuffet was gewoon goed, met vriendelijke bedieningen en voldoende keus.

Datum van verblijf: november 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 juli 2012

Onze kamer was een zolderkamer met een dakraam. Al wat we zagen was een stukje lucht en een ander dak. De kamer was schoon maar erg klein, evenals de badkamer. De televisie was niet meer van deze tijd, een klein schermpje van 30 cm. Alles is er erg duur, zowel de drankjes als het diner. Voor een 3-gangen diner betaal je 39.50 euro en voor een kop koffie met een bonbon en een klein stukje nougat 4.50 euro. De luxe die je beneden vindt, vind je op de zolderkamers niet meer terug. Het terras is leuk, maar ligt wel direct aan de drukke straat.

Datum van verblijf: juli 2012