“Super leuk en knus restaurantje”
Beoordeling van Cafeteria El Arco

Cafeteria El Arco
Geclassificeerd als nr. 1 van 19 Restaurants in Lajares
Keukens: Fastfood, Café
Dineropties: Ontbijt, Buiten zitten
Dineropties: Ontbijt, Buiten zitten
4 december 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk en knus restaurantje met verse ingrediënten! De koffie was top en de sandwich was hemels!! Dik belegd, alle ingrediënten waren vers en knapperig broodje. Hier komen we nog wel terug!

Datum van bezoek: december 2020

6 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gingen er elke dag minstens één cappucino drinken tijdens onze vakantie in Lajares. Goeie koffie met de juiste melk.

Datum van bezoek: maart 2020
30 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee keer terug van het strand hier even gestopt voor een snack. Verschillende soorten bonenkoffie met liefde bereid. Zelfgemaakt gebak en pizza. Maar hoogtepunt de Burger met gekarameliseerde uien en heerlijk mals vlees. Aanrader.

Datum van bezoek: december 2018
18 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zo n 20 verschillende burgers, sandwiches, salades op de kaart. Voor 6,- een heerlijke complete hamburger met n vers krokant broodje.

Datum van bezoek: oktober 2018
16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn eigenlijk wat per ongeluk verzeild geraakt, en wat fijn dat dat zo was. We hebben hier heerlijke lokale biertjes en vers sap gedronken, sappige kipburger met avocado en gekarameliseerde ui en de beste frieten van het hele eiland gegeten - we blijven per slot van rekening belgen... - en geurige koffie van zelfgeroosterde single origine koffiebonen. Mét sympa bediening en een laidback sfeer. Als je het even hebt gehad met enkel vis met patatjes alleen en je hometown mist is dit the place to be.

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Cafeteria El Arco bekeken, bekeken ook

In Cafeteria El Arco geweest? Deel je ervaringen!