“Fantastische plek op aarde”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Le Meridien Phuket Beach Resort
Beoordeeld als nr. 11 van 136 hotels in Karon
18 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een mooie ligging in een rustige baai. Lieve en attente mensen die alles er voor over hebben om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Mooi strand met full service faciliteiten. Gratis vervoer naar restaurants in Phuket en Phatong

Verbleef: December, 2015, reisde met familie
Almario, Director of Online & Marketing Communications van Le Meridien Phuket Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2016

Dear 'Igor V'

Thank you for your review. We are delighted to know that you had an unforgettable stay at Le Meridien Phuket and that you especially enjoyed the secluded beach. We are grateful for your appraisal and for highlighting our associates as one of the aspects that you enjoyed. The transfer service offered by a private company is actually THB 100 per way to Patong and THB 180 for round-trip from the hotel in shared seating. Many thanks for staying with us and we look forward to your return.

Almario

1 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig gelegen luxe hotel op eigen strand in Karon. Zeer vriendelijke staff. Eten is mogelijk in 5 verschillende restaurants. Zowel a la carte als buffet menu. Kwaliteit van het eten is erg goed. Kamers zijn ruim van opzet, goed uitgerust en alles is in goede staat. Iedereen doet zijn best om je het naar de zin te maken

Verbleef: December, 2015, reisde met familie
Almario, Director of Online & Marketing Communications van Le Meridien Phuket Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2016

Dear 'Igor V'

Thank you for your review. We are pleased to know that you enjoyed the resort's location particularly the secluded beach next to the hotel. We appreciate your kind appraisal of the resort's venues and service delivery. We are glad to know that our associates made you feel welcome and look forward to your next stay. Thank you for staying with us.

27 november 2014 beoordeeld

Wij zijn hier in de zomer van 2014 vier nachten geweest en we hebben het complex niet verlaten! Mooie, luxe kamers (goed bed, ruime douche). Mooi prive strand; warme zeewater, schelpjes zoeken. Uitstekend buffet 's avonds en heel veel keuze. Prima entertainment 's avonds bij het dinerbuffet; dans en zang. Heel groot zwembad.
Mijn kinderen wilden hier niet meer weg!

• Verbleef: Juli, 2014, reisde met familie
Almario, Director of Online & Marketing Communications van Le Meridien Phuket Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 december 2014

Dear 'Nadja1971'

Thank you for your review. It's wonderful to know that your family enjoyed your stay with us. Thank you for including us in your family holiday on Phuket and we all look forward to your return.

24 augustus 2014 beoordeeld

Zakendoen in Hong-Kong, hierna naar Taipei, vervolgens Bang Kok en daarna een heerlijke vakantie in het Le Meridien Beach Resort te Phuket. M,n echtgenote was daar al gezeteld, had al een prachtige kamer - zeezicht en heerlijk gebruind aan het strand en het heerlijke zwembad.
Het was niet te druk, prachtig weer en gezellige mensen. Bediening - maaltijden en alles voortreffelijk. Jammer dat het te ver weg is van Nederland anders zouden we hier meermalen komen.

Kamertip: Kamers zijn zeer goed gesitueerd, maar wij hadden een prachtige kamer zeezicht.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2013, reisde met een partner
Almario, Director of Online & Marketing Communications van Le Meridien Phuket Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 augustus 2014

Dear 'Jan S'

Thank you for your review. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us especially a hectic work schedule. We appreciate that you chose to spend your break with us and equally happy that we were able to meet your expectations. We too hope that your returns would be frequent and wish you safe travels and pleasant journeys.

5 april 2014 beoordeeld

We waren hier 4 nachten, was onze laatste bestemming na Bangkok, Kanchanaburi, Chiang mai en Chiang Rai. Prachtig hotel met een uitstekende keuken! Verschillende restaurants eraan en allemaal top met een uitstekende bediening! Hotel is ook overzichtelijk...straat met restaurants, straat met winkeltjes... subliem! De kamers zijn prachtig gerenoveerd... Al veel hotels gedaan, zowel ketens als Riu, Iberostar, enz., maar dit is top!!Het personeel is buitengewoon vriendelijk! Een aanrader!

Verbleef: April, 2014, reisde met een partner
Almario, Director of Online & Marketing Communications van Le Meridien Phuket Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 april 2014

Dear 'KennetchWi'

Thank you for your review. We sincerely appreciate your appraisal and kind endorsement and are happy to learn that you enjoyed your stay. We look forward to having you again at Le Meridien Phuket Beach Resort.

13 februari 2014 beoordeeld

Een prachtig Hotel, gelegen op het zuidelijke deel van Phuket aan zee. Even 8 dagen vertoeven in dit heerlijke Hotel tussen de Beursdagen door van Hong Kong en Bangkok. Luxe en Service alles is top, inclusief de prijs. Wel vanaf Bangkok een uur vliegtijd naar Phuket en hierna nog een uur taxirit. Jammer dat we enkele regendagen hadden en de zee zeer onstuimig was en er dus niet in zee gezwommen kon worden. De temperatuur was ong. 30 gr. Celsius. Kamers fraai; Diner - Lunch en Ontbijt uitstekend. Prijsstelling van alles hoog.

Kamertip: Prachtige kamer met fraai balkon uitkijken op bomen en zee. Helaas door enkele dagen met enorme re ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2013, reisde met familie
10 november 2013 beoordeeld

Na een lange reisweg vanuit Belgium werd er slechts om 05.00 PM een kamer ter beschikking gesteld. Zogenaamd ter compensatie kreeg ik een up-grade, een kamer op het gelijkvloers zonder privacy!
's morgens zaten er 3 kakkerlakken op het terras, het water in de badkamer was bruin en de kamer was klein en donker.
De verplaatsing naar Patong kon met hotelbusje of hoteltaxi aan minimaal 300 bath per rit!
De dranken en het eten waren gemiddeld meer dan de dubbele prijs in Patong.
Het personeel was uiterst vriendelijk maar dat is niet voldoende voor een vijf sterren hotel!

• Verbleef: November, 2013, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Karon in overweging
op 1,2 km afstand
Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa
op 33,5 km afstand
JW Marriott Phuket Resort & Spa
Prijzen weergeven

In Le Meridien Phuket Beach Resort geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Le Meridien Phuket Beach Resort

Adres: 29 Soi Karon Nui | Karon, Muang, Karon, Phuket 83100, Thailand
Locatie: Thailand > Phuket > Karon
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 1 zakenhotel in Karon
Nr. 4 beste resorthotel in Karon
Nr. 5 spahotel in Karon
Nr. 5 hotel aan het strand in Karon
Nr. 5 familiehotel in Karon
Nr. 9 luxe hotel in Karon
Nr. 14 romantisch hotel in Karon
Prijsklasse: € 93 - € 682 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4,5 ster(ren) — Le Meridien Phuket Beach Resort 4.5*
Aantal kamers: 470
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Agoda, Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Le Meridien Phuket Beach Resort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Le Meridien Phuket Beach Hotel Karon
Le Meridien Karon
Meridien Phuket Beach Hotel
Phuket Le Meridien
Le Meridian Phuket

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?