18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben overnacht in het jachthuis dat van alle luxe en gemakken is voorzien. Originele aankleding met een duidelijk oog voor detail. De liefde voor het vak kwam terug in de gastvrijheid van onze gastheer, de aankleding in alle ruimtes en ook zeker het ontbijt! Heerlijk geslapen, leuk uitzicht op de tuin en de hertjes. Echt een even weg gevoel! Zelfs bij gebrek aan tandpasta kwam onze gastheer zonder mokken te hulp ;) echt een aanrader! (Daarbij lekker en gezellig gegeten bij het behorende en naastgelegen restaurant; In Het Wilde Zwijn!.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
15 maart 2018 beoordeeld

- B&B met 6 voldoende ruime themakamers, zeer origineel ingericht volgens de sage van het vroegere kasteel, zeer degelijke materialen gebruikt
- adults only is prima!
- 4 km van postel, belgie
- uitbaters zijn lieve mensen die weten waar ze voor gaan en staan
- verblijf in het jachthuis met uitzicht op de mooie tuin met hertjes
- wat je nodig hebt, is aanwezig in de kamer, met aandacht voor detail
- de ontbijtruimte is tevens leefruimte waar je nog iets kan drinken
- rust!!
- prima onderhouden
- fijne bubbelbadervaring
- goede nachtrust
- ontbijt is vers en uitgebreid, gerserveerd aan tafel
- afspraken worden prima nagekomen
- gratis wandel en fietsroutes van de omgeving (fietshuur mogelijk, maar ook eigen fiets krijgt onderdak)

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
25 februari 2018 beoordeeld

Na afloop van ons feest in Herberg in het Wilde Zwijn (op een steenworp afstand) hebben we met een aantal gasten overnacht bij de Vrolijcke Bosmuis. Aangezien lezen een van mijn grote hobby's is, hebben wij overnacht in de Bibliotheek met geheime badkamer. Alle kamers hebben een ander thema en zijn bijzonder origineel en smaakvol ingericht. Hetzelfde geldt voor de receptie en de ontbijtruimte. Er is veel aandacht besteed aan de inrichting, steeds weer ontdek je wat nieuws.
Het ontbijt was uitstekend. Een ruime variatie, lekker eten en ook hier aandacht voor details.
Een aanrader, ook voor fietsers en wandelaars.

• Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
3 december 2017 beoordeeld

Echt een te gekke plaats voor heerlijke wandelingen langs de BE/NL grens. Zeer sfeervol ingericht Bed & Breakfast. Ontbijt is zeer uitgebreid. Verschillende soorten koffie beschikbaar voor ontbijt. Op de kamer een Nepresso apparaat.

Kamertip: De baroness kamer was zeer aangenaam.
  • Verbleef: november 2017, reisde met een partner
9 november 2017 beoordeeld

Wat een fantastiche B&B! Al meteen bij binnenkomst word je overweldigd door de fijne warme sfeer. Mooie verrassende kamers, prachtige locatie, superleuke gastheren, héérlijk ontbijt en een relaxte sfeer. In één woord: Fantastisch!

• Verbleef: november 2017, reisde met vrienden