“Super locatie aan mooie recreatie plas. ”
Beoordeling van beach club Sibculo

beach club Sibculo
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Sibculo
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hooggelegen terras met uitzicht over het water. Super vriendelijke en zeer gastvrije bediening. Men voelt zich hier gelijk op het gemak. De menukaart is eenvoudig maar met voldoende keuzes. De gerechten worden netjes opgemaakt, zijn van voldoende grootte en worden keurig uitgeserveerd. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Mooie nagerechten die goed zijn verzorgd en van de juiste hoeveelheid. Alle door ons gekozen gerechten waren goed en uitstekend bereid door de kok. Een echte aanrader om hier lekker te gaan eten.

Datum van bezoek: augustus 2019

26 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf bij Landal De Vlegge hier wezen eten
De ontvangst is hartelijk.
De bediening vriendelijk.
Vooraf brood met smeersels. Dit zijn plakken brood, hier zou wat meer fantasie bij kunnen.
Hoofdgerechten, spareribs zijn erg lekker, kipsate is ook lekker, beide met patat en een salade.
De porties zijn royaal.
Toe Tiramiso dit is een ijs variant ook lekker.
Het is hier goed eten.

Datum van bezoek: mei 2019
27 april 2019 beoordeeld

Wat een mooi uitzicht van dit (verhoogde) terras. Super en aardig bediening door beheerders. Heerlijk genieten van het (ondergaande) zonnetje (al dan niet met een drankje en hapje.

Datum van bezoek: maart 2019
28 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eind februari en kunnen genieten van een heerlijk terras. Gastvrije bediening en heerlijke borrelhapjes. Uiteraard liep het qua tijd weer uit dus gelijk maar gebleven om wat te eten. Leuke, eenvoudige kaart met ruim voldoende keuze. Voor elk wat wils. Normale prijzen en door de kok uitstekend bereid. Het herhalingsgevaar is voor ons groot. Graag komen wij weer terug. Een aanbeveling waard.

Datum van bezoek: februari 2019
22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gin tonic? Doe mij maar wel een gin-tonic. Voor die 7 euro, blijf je ze drinken. Kennis gemaakt met de Brabantse eigenaar. Leuke mensen. Leuke bediening ook. Volgende keer dat we ook maar enigszins in de buurt zijn, komen we weer!

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die beach club Sibculo bekeken, bekeken ook

In beach club Sibculo geweest? Deel je ervaringen!