“Een fantastische avond uit!”
Beoordeling van Oan Tafel

Oan Tafel
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Warga
1 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een fantastische avond uit! Heerlijke gerechten en enthousiaste mensen met passie voor het vak.
Aan te raden is een plek aan de keukentafel!

Datum van bezoek: augustus 2020
foodlover32_234, Owner van Oan Tafel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2020

Beste SipkevdMeulen,

Dank voor de mooie review.
Graag tot ziens,

29 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Van een hoger niveau! Friese gastvrijheid en streekproducten, aangevuld met Vietnamese invloeden en goede wijnen zorgen er bij Oan Tafel voor dat je een super avond hebt! Daarnaast ook voor de vegetariër en Bob verrassende alternatieven

Datum van bezoek: augustus 2020
foodlover32_234, Owner van Oan Tafel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2020

Beste arvidhornyak,

Dank voor jullie komst, fijn om te horen dat onze gastvrijheid gewaardeerd word.

Graag tot de volgende keer.

28 augustus 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten met mijn vrouw. Echt een geweldige avond gehad. Echt een aanrader voor een gezellig avondje uit

Dank Henk V,

Graag tot een volgende keer.

28 augustus 2020 beoordeeld

Gisterenavond gegeten bij Oan Tafel in Warga en dat is een heuse culinaire beleving. Elke gang een explosie van smaken In je mond. Tel daar de sfeervolle ambiance en enthousiaste personeel bij op, dan is het de volgende dag nog nagenieten. Aanrader dus!

Beste Rommy J,

We werken hard om van elk gerecht iets bijzonders te maken, grootste compliment voor een chef is dat gasten de dag erna nog kunnen genieten ervan.

Tot ziens
Geert-jan

26 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische avond! Heerlijk gegeten in een heel gezellige omgeving.
En een fantastische bediening.
Een avond genieten wat ik meer mensen gun.

Beste Linie B,

Dank voor je revieuw, wij gunnen dit ook iedereen :-).

Mvg,

Geert-jan

Reizigers die Oan Tafel bekeken, bekeken ook

In Oan Tafel geweest? Deel je ervaringen!