“Met liefde klaargemaakt”
Beoordeling van La Nena

La Nena
Geclassificeerd als nr. 2 van 8 Restaurants in Cocles
13 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit gezellige familierestaurant wordt je zeer gastvrij ontvangen. Er wordt met liefde voor je gekookt met verse ingrediënten. We hebben heel gezellig en goedkoop gegeten en konden met creditcard betalen. Top!

Datum van bezoek: september 2017

31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuk, klein restaurantje. Ik heb hier gamba's gegeten met een Caribisch tintje. Lekkerste gerecht tijdens onze hele vakantie. Dit restaurantje is echt een aanrader. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: juli 2017
13 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden niet ver lopen om te gaan eten en kwamen zo bij La Nena terecht. Dit bleek een hele goeie keuze te zijn. De fajitas en rijst met garnalen waren erg lekker en de rekening was ook positief. Een aanrader !

Datum van bezoek: februari 2017
17 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten; hamburger en wraps. Toetje was een mousse van passievrucht en deze was echt geweldig!
Verder erg vriendelijk personeel en gemoedelijke ambiance. Enige nadeel vonden wij dat er geen bier was.

Datum van bezoek: oktober 2016
30 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een reis van 2.5 uur vanuit San José zijn wij hier aangekomen en hebben we hier heerlijk gegeten.

Heerlijke reuze garnalen met een overheerlijke smoothie van water of melk. Verser dan dit kan niet!

Voor ons een dikke 10!!!

Datum van bezoek: juli 2016
Francesco B, Propietario van La Nena, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2016

Dank u voor uw bezoek, jongens!!
Pura Vida

Reizigers die La Nena bekeken, bekeken ook

Puerto Viejo, Provincie Limon
Punta Uva, Puerto Viejo

In La Nena geweest? Deel je ervaringen!