34 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 208
PricelineUS$ 203
Trip.comUS$ 207
Beoordeeld op 22 mei 2019 via mobiele applicatie

Leuk resort met mooie kamers en zwembaden. Drie pers kamers wat klein maar je slaapt er toch alleen maar. Goed ontbijt en alles clean. Eten en drinken wel best prijzig met de rest van de restaurants wat jammer is. Erg vriendelijk personeel en hotel ligt in rustige omgeving bij het strand. Echt een aanrader.

Datum van verblijf: mei 2019
RDM-CGR, Manager van Chanalai Garden Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2019

Dear M8737WVmarcod

Thank you very much for your kind review and for sharing your stay experience at Chanalai Garden Resort.

We are happy reading to your comments about your recent stayed at our resort, we are delighted to know that our facilities, the location and along to our ‘Hospitality’ that contributed to make your stay experience. It has been a pleasure to have you stay with us

We are look forward to welcoming you back again in the near future

Finest Regards,

Noppawan Kariyaleelakul
Assistant Hotel Manager

Beoordeeld op 29 augustus 2018 via mobiele applicatie

Chanalai biedt enorm veel mogelijkheden en is zeker een aanrader om eens heen te gaan. Veel mogelijkheden in de buurt en er komt geen eind aan alle eetmogelijkheden, het is niet perse goedkoop maar het heeft wel alles wat je nodig hebt voor een goede zomervakantie.

Datum van verblijf: augustus 2018
RDM-CGR, Manager van Chanalai Garden Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2018

Dear marklucas94,

Thank you for valuable feedback. We appreciate taking the time in writing a review and sharing great experience. We are glad to hear that you had enjoyed our resort facilities, location and service from our team members. We try the best to assist our guests and make their stay comfortable. We are glad to see that we succeeded to make your holiday memorable.

When you plan to visit us next, please email me at rdm@chanalaigardenresort.com and I will be happy to handle the arrangements personally.

We look forward to welcoming you again soon at Chanalai Garden Resort, Kata Beach with our friendly smiles and Thai Hospitality.

Marck Elmenzo
Rooms Division Manager
Chanalai Garden Resort, Kata Beach - Phuket

Beoordeeld op 4 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wij verbleven elf nachten in een deluxe kamer met uitzicht op zee. En dat uitzicht was prachtig!! De kamer was ruim en netjes. Elke dag werd er goed schoongemaakt. Vaak vergaten ze je wel een nieuwe strandhanddoek te geven... even zelf vragen dan. Het bed was gigantisch en de airco werkte zeer goed zonder al te veel lawaai. Enige minpuntje van de kamer was de badkamer. De baddouche was iet wat verouderd door het douchegordijn. Dat was wat vies... je kon ook niet met zijn tweetjes in bad, want dat was veel te klein.
Het personeel is zo vriendelijk en behulpzaam! Alles werd altijd zeer snel geregeld en er stond steeds en lach en goeiedag op hun gezicht.
De zwembaden zijn mooi en proper. Elke dag werden ze reeds zeer vroeg in de morgen proper gemaakt. Maar ook overdag werkt het personeel hard om het resort proper en schoon te houden.
Het ontbijt was goed. Het is westers, maar er is ook steeds een Thais gedeelte waarvan er elke dag iets anders is.
De ligging van het hotel is goed. Je steekt de straat over en bent op het strand. Restaurantjes zijn dichtbij! Jammer dat er op het strand zelf niet veel restaurantjes zijn...
Het hotel zit steeds vol, maar je hebt geen gevoel dat je tussen de massa zit: ideaal!

Kortom: wij hadden hier in dit deel van onze huwelijksreis een super aangenaam verblijf. De prijs kwaliteit is zeker goed!! Al hadden wij wel een grote korting genoten! Boek dus vroeg :-)

Ps: als je van plan bent een tour te doen naar Phang Nga Bay en Phi Phi islands (wat je zeker moet doen!!), boek dan in het hotel bij Club Champagne. Je voelt écht het verschil. Je betaalt iets meer, maar het is het echt waard! Je krijgt kwaliteit en je vertrekt en arriveert voor de massa!

Datum van verblijf: juli 2018
RDM-CGR, Manager van Chanalai Garden Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2018

Dear Merel V,

Thank you for valuable feedback. We appreciate taking the time in writing a review and sharing great experience. We are glad to hear that you had enjoyed our resort facilities, breakfast, location and service from our team member. We try the best to assist our guests and make their stay comfortable. We are glad to see that we succeeded to make your holiday memorable.

Marck Elmenzo
Rooms Division Manager
Chanalai Garden Resort, Kata Beach - Phuket

Beoordeeld op 27 december 2017

Dit hotel is prachtig aangelegd, verdeeld over 7 gebouwen en rond 2 zwembaden. Echter de gebouwen staan tegen de heuvel aangebouwd en ondanks liften moeten er toch diverse trappen gelopen worden om bij de volgende lift te komen. Wij hadden om zeezicht gevraagd en hadden een prachtige kamer bovenin het achterste gebouw en moesten toch 4 trappen op. Mooi terras aan de kamer en mooie badkamer maar de plastic gordijnen bij het in bad douchen waren toch een misser. Ook is douchen in bad niet meer van deze tijd en zeker voor oudere mensen nog gevaarlijk ook.
De locatie van het hotel is prima... vanaf het hotel de weg oversteken en klein straatje door naar de SKA bar en visrestaurants waar het strand begint. Enkele minuten verder aan het strand staat genoeg strandbedjes en parasols ter beschikking.

Kamertip: Vanaf de weg naar de receptie is ook een trap of heuvel oplopen,
Datum van verblijf: december 2017
ChanalaiGarden, Manager van Chanalai Garden Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 januari 2018

Dear MariannePloeg,

Greetings from Chanalai Garden Resort!

It was pleasure having you stayed at Chanalai Garden Resort Phuket on behalf of my team, we thank you for sharing your review on Trip Advisor which gives us opportunity to improve and increase on service efficiency levels to provide complete guest satisfactions.

Patcharee Kaewprom
Hotel Manager
Chanalai Garden Resort ,Kata Beach – Phuket

Beoordeeld op 1 mei 2017 via mobiele applicatie

Lekker hotel op struikelafstand van het strand en een breed assortiment aan restaurantjes en massagetenten. Faciliteiten in het hotel zijn overigens ook prima en heerlijk uitgebreid ontbijt. Staff is hulpvaardig om je in de omgeving de weg te laten vinden. Ff opletten met bestellen van een taxi voor de deur...Ze geven je niet direct de scherpste prijs.
Kata beach (3min lopen) is een goede surfspot op de goede dagen.

Datum van verblijf: mei 2017
ChanalaiGarden, Manager van Chanalai Garden Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2017

Dear Stenfert,

Greetings from Chanalai Garden Resort!

We are happy to hear that you enjoyed your time. Please do let us know if there is anything we could do to make your next stay even better.

It would be a pleasure to welcome you back again soon at Chanalai Garden Resort, Kata Beach with our friendly smiles and Thai Hospitality.

Patcharee Kaewprom
Hotel Manager