“Birthday!”

Horn Grill Steak and Seafood
Geclassificeerd als nr. 16 van 170 Restaurants in Kata Beach
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Grote groepen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
11 augustus 2016 beoordeeld

We wilden de dag dat we hierheen gingen wat luxer uit eten doordat het mijn verjaardag was. Dit was dan ook de plek waar we op uitkwamen. Het eten was erg lekker, wel iets duurder dan normaal, maar erg mooi allemaal geserveerd en heerlijke samen. Er was live saxofoon muziek en een knusse sfeer. Wel was het erg rustig (dit kon te maken hebben met het feit dat het een dag was waarop in dat restaurant geen alcohol kon worden geschonken in verband met buddha). De bediening deed erg zijn best, ook al waren ze een beetje onhandig en was hun Engels niet optimaal. Het mooie was dat mijn vader probeerde te regelen dat ze een verassing voor mijn verjaardag kwamen brengen, maar ze begrepen het niet en kwamen meer informatie vragen aan de tafel waar ik bij zat. Wel pakten ze het heel leuk aan. Ze kwamen met alle bediening (en de saxofonist) zingend met chocoladetaart en een of ander blauw drankje voor mijn verjaardag (waarbij zelf mensen buiten het restaurant een daverend applaus gaven). Al met al was het eten echt heel erg top en deed de bediening ook erg goed zijn best! Al met al een goed (maar relatief duur) restaurant.

4 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lamsrack gehad. Goed bereid en lekker mals. Lekkere champignonsaus met patat erbij. Echt een aanrader om lekker te eten! Het is wel behoorlijk duur, maar ik vond het zeer de moeite waard!

9 februari 2016 beoordeeld

prijzig,goed vlees,opdringerig personeel,schoon,grote porties,gezellig,drankjes zijn prijzig,heel rustig

5 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn partner hebben we hier heerlijk gegeten! Bij binnenkomst kregen we een vochtig koud doekje . Er werd live saxofoon en piano gespeeld. Het eten was erg lekker en super mooi opgedient! Het was best prijzig maar zeker de moeite om er eens te gaan eten! Onder het genot van een wijntje, de live muziek en het lekkere eten een heerlijk avondje gehad bij horn grill steakhouse!

12 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier wordt je al verwend bij aankomst. Tafeltje voor je handtas, koud en fris ruikend doekje voor de handen en warme broodje uit de oven met boter om te beginnen.
Wij begonnen met een bruschetta en die was verrukkelijk. Daarna voor mijn tafelgenoot steak tenderlion met pepersaus en ik een vega gerecht. Beiden heerlijk! Bizar is de wc-deksel die dubbelzijdige met leer of skai bekleed is. Nog nooit eerder gezien. De toiletten waren overigens zeer schoon en netjes. Wat je bij een goed restaurant zeker verwacht. Prijzen zijn wel wat pittig voor Thaise begrippen.

Reizigers die Horn Grill Steak and Seafood bekeken, bekeken ook

In Horn Grill Steak and Seafood geweest? Deel je ervaringen!