“Mooi terras, maar...”

Mom Tri's Kitchen at Villa Royale
Geclassificeerd als nr. 19 van 190 Restaurants in Kata Beach
Keukens: Mediterraan, Thais, Hedendaags
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Mooi uitzicht, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
3 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Had er meer van verwacht . Mooi uitzicht en terras , goeie service, maar eten niet zo toppie.
Tenderloin, was niet slecht, maar samen met groentjes niet warm

Datum van bezoek: januari 2017

21 mei 2015 beoordeeld

Via Tripadvisor dit restaurant bezocht. Het uitzicht en het eten is goed. Zeer vriendelijk personeel, maar waarschijnlijk omdat wij geen Russen waren. Voorts was er een mooie tuin.

Datum van bezoek: mei 2015
28 december 2013 beoordeeld

een heel bijzondere locatie voor een bijzonder diner. Uitkijk over de baai. Neem een volle portemonnaie mee!

Datum van bezoek: december 2013
7 november 2013 beoordeeld

Het restaurant ziet er perfect uit, maar de kwaliteit van het eten en de bediening laten nogal te wensen over. Voor Thaise begrippen is het een duur restaurant en de prijs wordt eigenlijk niet waargemaakt. Toch is het vanwege de ambiance en ligging de moeite waard er eens naar toe te gaan. Pluspunt is dat je wordt opgehaald en thuisgebracht als je dat vooraf vraagt.

Datum van bezoek: november 2013
CD09, Manager van Mom Tri's Kitchen at Villa Royale, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2013

Dear Ruud 1953

First let me thank you for taking the time to review Mom Tri Kitchen and your comments about the ambiance and the location. Yes the price is more expensive than the local Thai restaurants as we have to import many of our raw ingredients meats, cheese, olive oil, and vegetables. The quality of our seafood is a higher standard than the local restaurants. We feel that we are reasonably priced and give value for money in our market sector. If we didn't meet your expectations on the food and the service then we do apologize but we do hope that you will give us another chance and we can turn that three star rating into something better.

hope to see you again

Mom Tri kitchen

Geachte Ruud 1953

Laat me eerst bedankt voor de tijd neemt om te beoordelen Mom Tri Keuken en uw commentaar over de sfeer en de locatie. Ja de prijs is duurder dan de lokale Thaise restaurants zoals we hebben veel van onze grondstoffen vleeswaren, kaas, olijfolie en groenten importeren. De kwaliteit van onze vis is een hogere norm dan de lokale restaurants. We voelen dat we redelijk geprijsd en geven waar voor uw geld in onze marktsector. Als we niet aan uw verwachtingen op het eten en de service dan doen we excuses maar wij hopen dat u ons nog een kans zal geven en we kunnen draaien die drie sterren in iets beter.

ik hoop je weer te zien

Mom Tri keuken

15 augustus 2012 beoordeeld

Heerlijk gegeten en met topservice! Zeebaars gevuld met lemongrass aanrader, green curry ook! Bediening top!

Datum van bezoek: augustus 2012

In Mom Tri's Kitchen at Villa Royale geweest? Deel je ervaringen!