La Loma
Hotel Caserio de Iznajar(Iznajar)(Heel veel waar voor je geld!)
Orbitz.com
  • Gratis parkeren
Camping Valdearenas(Iznajar)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Zie aanbieding
Hotel Maria Luisa(Rute)(Heel veel waar voor je geld!)
Barcelo.com
TripAdvisor
4 juni 2017 beoordeeld

Zelden hebben we op zo'n mooie locatie als La Loma gelogeerd. Het uitzicht, de rust en de oprechte gastvrijheid zorgen ervoor dat je je al snel in zuiderse sferen bevindt. Heel goede locatie om de prachtige Andalusische regio te verkennen (Córdoba, Granada enz.) ook al is het soms verleidelijk om op La Loma de ganse dag te blijven. Door de dragelijke warmte (elke dag ongeveer 24 graden) was dit de ideale periode om hier naartoe te komen.

Kamertip: Het 4-persoonshuisje heeft een magnifiek uitzicht wat wij volgende keer zeker zouden boeken.
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Gaynor S, Owner van La Loma, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2017

Thank you so much for the review and we are delighted that you enjoyed La Loma and our hospitality so much. The weather was just perfect for exploring when you stayed. We hope to see you both again sometime in the future. Gaynor & Martin

24 augustus 2016 beoordeeld

La Loma is niet zomaar een vakantie plek. Het huis is gelegen op, overigens zeer goed bereikbare, de top van de berg bij Iznajar. Het huis is met zeer veel zorg en smaak gerenoveerd en biedt alles wat je kunt wensen; schoonheid, een adembenemend uitzicht, ja ook vakantie luxe en bovenal een zeer hartelijke hospitality van Gaynor en Martin de eigenaren. Je kunt vanuit dit punt de steden Cordoba , Malaga en Granada goed bereiken. Echt een bijzondere ervaring deze

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Gaynor S, Owner van La Loma, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2016

Heel erg bedankt voor de tijd neemt om zo'n mooie recensie te schrijven. Wij zijn verheugd u uw vakantie genoten met ons en wij hopen u terug te mogen verwelkomen.
Gaynor & Martin

2 juli 2015 beoordeeld

Bij aankomst kregen wij (wegens een annulering) tot onze verrassing een upgrade naar het 4-persoons Casita la Loma! Casita La Almendra zal ongetwijfeld erg fraai geweest zijn, maar nu hadden we een ruim huis, terras met het onbeschrijfelijke uitzicht, en een zwembad 'voor ons zelf'. Zelden heb ik zo'n mooie plek gezien. Gaynor & Martin waren zeer gastvrij, ze hadden veel inkopen voor ons gedaan bij aankomst en waren erg behulpzaam als we vragen hadden. We zijn twee keer met de auto naar Malaga geweest, dat was erg goed te doen. Daar veel (nieuwe) musea bezocht: zeker de moeite waard!
Verder hebben we vooral van het huis en het zwembad genoten.
Een 'juweeltje', een plek om weer eens terug te gaan.

Kamertip: Het 4-persoonshuis heeft het mooiste uitzicht en de meeste schaduw bij het terras.
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
Gaynor S, Owner van La Loma, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juli 2015

Dank u voor de tijd neemt om zo'n prachtig overzicht van uw verblijf in La Loma te schrijven. We zijn zo blij dat je genoten hebt van uw vakantie bij ons en hopen dat de ervaring zal u wilt om terug te keren in de toekomst.

Gaynor & Martin

7 april 2015 beoordeeld

Eind maart/begin april 9 dagen gebruik gemaakt van het 2-persoons huis op La Loma.
We zijn op erg veel plaatsen geweest in Europa: La Loma ligt wel op een heel bijzondere plek: tegen een berghelling met diverse niveau's, voorzien van zwembad met een fantastisch 180 graden uitzicht over het stuwmeer van Iznajar, te midden van olijfgaarden en omringd door de stilte van de natuur. Het geheel is in de loop van de laatste jaren gerenoveerd en aangepast aan moderne eisen. De tuin, het zwembad, de trappen, de plateau's en de woningen: het is een harmonieus geheel.. Alle voorzieningen zijn aanwezig en de klantvriendelijke Engelse eigenaren zijn er alleen op uit je vakantie zo perfect mogelijk te maken, zonder opdringerig te worden. Kortom we hadden er een geweldige vakantie (met volop zon) en het totale beeld is nog lang niet uit ons geheugen verdwenen !!

• Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
Gaynor S, Owner van La Loma, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2015

Thank you so much for your review and we hope to welcome you back again. Gaynor and Martin

23 juni 2013 beoordeeld

Dit was ons eerste bezoek aan Andalusië en de ligging was ideaal om alle grote steden te bezoeken (als je bereid bent om enkele kilometres te rijden...).
Gaynor en Martin zijn de perfecte gastvrouw en gastheer: een aangenaam onthaal met koffie en cake, altijd bereid om te helpen, ...
We verbleven in het kleinere huisje, dit was voldoende voor 2 personen. Alle comfort was aanwezig en het was perfect onderhouden!

Een echte aanrader wie Andalusië wilt verkennen en tussendoor wilt genieten van alle rust en een prachtig uitzicht over het meer van Iznajar!

• Verbleef: juni 2013, reisde met een partner
Gaynor S, Owner van La Loma, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juni 2013

Heel erg bedankt voor je mening en wij zijn verheugd u genoten van uw verblijf in La Loma en dat u Andalusië hield.