“Uitstekende vleesmaaltijd, goede bediening en fraai uitzicht”
Beoordeling van Restaurante Casa Juani

Restaurante Casa Juani
Geclassificeerd als nr. 4 van 15 Restaurants in Iznajar
Keukens: Spaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
15 september 2016 beoordeeld

Net buiten Iznajar, aan de doorvoerende weg ligt dit restaurant met uitzicht op het lager gelegen meer (als je binnen eet). Het werd ons aangeraden door de uitbater van de B&B waar we verbleven, en met reden. Ultra-mals varkensvlees van de gril, precies goed geroosterd. Én heerlijke gambas a la plancha. Smullen!

13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel afwisseling qua gerechten. Jammer dat ze overal frieten bij geven.
Aanrader zijn de tapas: salpicon, panceta (wel gefrituurd).

26 augustus 2016 beoordeeld

Mooie locatie, leuke en attente bediening.
Eten is er lekker, door 1/2 raciones te kiezen kan je een uitgebreid gamma bestellen!

14 augustus 2016 beoordeeld

Geen fijne keuken, maar te grote porties, met het voorgerecht had je geen honger meer of plaats om nog aan het hoofdgerecht te beginnen. Het eten was ok, maar niet verfijnd.

28 juli 2016 beoordeeld

Casa Juani ligt vlak bij het meer van Iznajar, waardoor je achteraan in de zaak een prachtig uitzicht hebt. Vooraan de zaak, aan een autoweg, ligt het terras waar het goed vertoeven is. De bediening is vriendelijk en probeert Engels te praten maar het is met veel haar op. Zorg dat je de belangrijkste zaken in het Spaans kan vertellen. Met veel handgebaren en vijf woorden Spaans kwam ik al ver. Het eten is lekker en zoals overal in Iznajar spotgoedkoop naar Belgische normen. Voor minder dan tien euro eet je een stukje vis, de zwaardvis en gegrilde inktvis zijn een aanrader. Porties zijn groot, voor mijn zoon bestelde ik een portie calamares en ze gaven direct zelf aan om een halve portie te nemen. Het was idd meer dan voldoende voor een vijfjarige. De zaak wordt drukbezocht door de lokale bevolking, wat volgens mij genoeg zegt.

Reizigers die Restaurante Casa Juani bekeken, bekeken ook

Iznajar, Provinz Córdoba

In Restaurante Casa Juani geweest? Deel je ervaringen!