“Mooie bed en breakfast”
Vakantie bij Guesthouse la Pedriza. Welkom!
De lounge ruimte op de eerste verdieping. Een moment voor jezelf…….
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Vakantie bij Guesthouse la Pedriza. Welkom!
De lounge ruimte op de eerste verdieping. Een moment voor jezelf…….
De sfeervolle en authentieke woonkamer met houtkachel in de brede schouw
Het heerlijke zwembad met royale terrassen en schitterende vergezichten op de Andalusische natuur
De gezellige en knusse woonkeuken voor 6 personen
Uw eigen grote privé terras aan de voorzijde van Casa Arroyo
De oorspronkelijke trapopgang naar de eerste verdieping
De oude brug in Iznajar over het blauwgroene meer
De royale en authentieke slaapkamer op de begane grond met 2,10m lange bedden
Een van de twee ruime slaapkamers op de eerste verdieping
Vanaf uw prive terras heeft u een fascinerend uitzicht op de Andalusische natuur
De badkamer op de eerste verdieping
De inloopdouche van de badkamer op de eerste verdieping
Het bankje op uw privé pad met geweldig uitzicht op het bergdorpje Fuente del Conde
Het authentieke Spaanse dorp Iznajar met een fantastisch uitzicht over het meer
Uitzicht over het meer van Iznajar. Er zijn ook strandfaciliteiten aanwezig met twee restaurants
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Mooie bed en breakfast”
Beoordeeld op 4 mei 2018 voor een verblijf in mei 2018

2 nachten gebruik gemaakt van dit guesthouse.
Hadden beide kamers in de b&b.
Huub & Frank hebben dit zeer mooi ingericht en ook kamer waar je ontbijt kun he gied gebruiken om te ontspannen.
Ontbijt zeer uitgebreid met vers fruit, ei naar wens etc...
Locatie met fantastisch uitzicht en goed gastheerschap.
Voor rust en mooie omgeving zeggen wij absoluut DOEN.

6 mei 2018
Beste familie Kuipers,
Wat een prachtig compliment hebben wij van jullie ontvangen.
Hartelijk dank voor jullie mooie woorden!
Huub y Frank
Guesthouse la Pedriza
diepvlieg
Amsterdam, Nederland
“fantástico”
Beoordeeld op 1 mei 2018 voor een verblijf in april 2018

Een heerlijke ontspannen week gehad in Guesthouse la Pedriza. Prachtige schone sfeervolle kamers. Een heerlijk uitgebreid ontbijt met een prachtig uitzicht.
veel mogelijkheden in de omgeving qua activiteiten! Wij kijken er naar uit om weer terug te komen!

3 mei 2018
Hola Caroline, wat een mooie woorden! Fijn dat jullie allen het zo naar het zin hebben gehad. Heel graag tot een volgende keer
Roger K
Malaga, Spanje
1 beoordeling
“Kom tot rust in de Andalusische natuur”
Beoordeeld op 21 november 2017 voor een verblijf in september 2017

Wat hebben wij tijdens ons verblijf in la Pedriza enorm genoten van de prachtige landelijke ligging tussen de heuvels, met mooie vergezichten en stilte rondom.
Alles is hier met veel gevoel voor smaak ingericht en is een sfeer gecreëerd die wij van Andalusie verwachtte. Maar vooral de gastheren maken dit alles compleet, verwennen staat hun op het lijf geschreven! Hun wens om hun liefde voor deze plek én Andalusie over te brengen op hun gasten is voor ons absoluut geslaagd! Een prima uitvalsplek om de omgeving te verkennen en ook nog eens te genieten van rust, een heerlijk zwembad én de kookkunsten van Huub onder een schitterende sterrenhemel ! La Pedriza is een paradijsje welk wij elke gast na ons gunnen.

7 mei 2018
Wat een mooie woorden. Onze dank is groot. Hopenlijk tot ziens bij Guesthouse la Pedriza.
Ingrid K
1 beoordeling
“Wat hebben we het fijn gehad!”
Beoordeeld op 12 november 2017 voor een verblijf in oktober 2017

Lieve Frank y Huub,
Wat kijken we terug op heerlijke warme dagen bij jullie. Prachtig weer, geweldige Casa, mooi zwembad met dito uitzicht, lekkere tapas, enthousiaste gastheren.We zeggen nu nog dagelijks tegen elkaar 'wat hebben we het fijn gehad bij Frank en Huub!' Jullie hebben die plek letterlijk en figuurlijk gemaakt tot wat hij is. Mooi om te zien hoe het evenwicht in jullie relatie ook terug te zien is in het huis en de bijbehorende omgeving. We hebben oprecht heel veel bewondering voor wat jullie aan dromen hebben waargemaakt en ongetwijfeld nog waar gaan maken. Wij hebben er intens van genoten: dank voor de enorme gastvrijheid, het lekkere eten en drinken, het warme en knusse thuis voor 10 dagen, de gezelligheid en ongedwongenheid, het kijkje in jullie leven, het samen zijn onder de Andalusische zon. We vinden het fijn om contact te houden. En elkaar zeker nog eens te treffen voor een gezellig samenzijn, hetzij hier in Nederland hetzij wederom op La Pedriza in Spanje. Hartelijke groet Maria en Anna

13 nov 2017
Hola Maria en Anna,
Wat een prachtige woorden als review voor jullie verblijf bij ons. Heel hartelijk dank daarvoor.
Wij hebben ook ontzettend genoten van jullie aanwezigheid. Fijne gesprekken en gelachen. Wij vonden het heel fijn dat jullie bij Guesthouse La Pedriza hebben gelogeerd. Heel hopenlijk tot ziens. Met een hele lieve groet van Huub y Frank
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren