“Wat hebben we het fijn gehad!”
Vakantie bij Guesthouse la Pedriza. Welkom!
De lounge ruimte op de eerste verdieping. Een moment voor jezelf…….
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Vakantie bij Guesthouse la Pedriza. Welkom!
De lounge ruimte op de eerste verdieping. Een moment voor jezelf…….
De sfeervolle en authentieke woonkamer met houtkachel in de brede schouw
Het heerlijke zwembad met royale terrassen en schitterende vergezichten op de Andalusische natuur
De gezellige en knusse woonkeuken voor 6 personen
Uw eigen grote privé terras aan de voorzijde van Casa Arroyo
De oorspronkelijke trapopgang naar de eerste verdieping
De oude brug in Iznajar over het blauwgroene meer
De royale en authentieke slaapkamer op de begane grond met 2,10m lange bedden
Een van de twee ruime slaapkamers op de eerste verdieping
Vanaf uw prive terras heeft u een fascinerend uitzicht op de Andalusische natuur
De badkamer op de eerste verdieping
De inloopdouche van de badkamer op de eerste verdieping
Het bankje op uw privé pad met geweldig uitzicht op het bergdorpje Fuente del Conde
Het authentieke Spaanse dorp Iznajar met een fantastisch uitzicht over het meer
Uitzicht over het meer van Iznajar. Er zijn ook strandfaciliteiten aanwezig met twee restaurants
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
Ingrid K
1 beoordeling
“Wat hebben we het fijn gehad!”
Beoordeeld op 12 november 2017 voor een verblijf in oktober 2017

Lieve Frank y Huub,
Wat kijken we terug op heerlijke warme dagen bij jullie. Prachtig weer, geweldige Casa, mooi zwembad met dito uitzicht, lekkere tapas, enthousiaste gastheren.We zeggen nu nog dagelijks tegen elkaar 'wat hebben we het fijn gehad bij Frank en Huub!' Jullie hebben die plek letterlijk en figuurlijk gemaakt tot wat hij is. Mooi om te zien hoe het evenwicht in jullie relatie ook terug te zien is in het huis en de bijbehorende omgeving. We hebben oprecht heel veel bewondering voor wat jullie aan dromen hebben waargemaakt en ongetwijfeld nog waar gaan maken. Wij hebben er intens van genoten: dank voor de enorme gastvrijheid, het lekkere eten en drinken, het warme en knusse thuis voor 10 dagen, de gezelligheid en ongedwongenheid, het kijkje in jullie leven, het samen zijn onder de Andalusische zon. We vinden het fijn om contact te houden. En elkaar zeker nog eens te treffen voor een gezellig samenzijn, hetzij hier in Nederland hetzij wederom op La Pedriza in Spanje. Hartelijke groet Maria en Anna

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
13 nov 2017
Hola Maria en Anna,
Wat een prachtige woorden als review voor jullie verblijf bij ons. Heel hartelijk dank daarvoor.
Wij hebben ook ontzettend genoten van jullie aanwezigheid. Fijne gesprekken en gelachen. Wij vonden het heel fijn dat jullie bij Guesthouse La Pedriza hebben gelogeerd. Heel hopenlijk tot ziens. Met een hele lieve groet van Huub y Frank
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren