“Prima en gezellig”

Restaurant La Hulotte Au Lion D'or
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Signy-le-Petit
Keukens: Frans
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In de Lion is het eten goed boor een redelijke prijs. De bediening is vriendelijke en vooral de ambiance is geweldig. Alsof je in een grote huiskamer zit.

22 december 2017 beoordeeld

Je reserveert best vooraf want er is altijd veel volk. Je krijgt eerlijke spijzen en wijnen op tafel voor een goede prijs. De bediening is vriendelijk.

24 september 2017 beoordeeld

Het menu aan 35 euro is er één om duimen en vingers af te likken. Zowel het voorgerecht, het afzakkertje, het hoofdgerecht, het kaasbordje en het dessert waren culinair top, zowel wat betreft de ingrediënten als de presentatie. Ook wil ik vermelden dat ik nog nergens een zo voordelige en uitgebreide wijnkaart heb gezien!
De ons toegewezen kamer (nr. 10) was zeer ruim en kraaknet. Zowel het comfortabele bed als de hoofdkussen stonden garant voor een heerlijke nachtrust. Van het ontbijt had ik toch iets meer verwacht en dat was eerder aan de schrale kant.
Niettemin is La Hulotte au Lion d’Or zeker een aanrader om er eens lekker te diner en daarna veilig te overnachten.

22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant le Lion d'Or in Signy-le-Petit
Gisteravond heerlijk gegeten in restaurant le Lion d'Or. Reserveren is een must maar je kunt er goed eten tegen betaalbare prijzen. Vooral het dagmenu is een aanrader. Prijs voor een driegangenmenu is gemiddeld tussen de 21-24 euro. Wijn is het beste per glas of per fles. In het driegangenmenu krijg je ook een sorbet en een amuse. Gezellig ouderwets zitten tussen allemaal uiltjes.

26 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed ontvangst en heerlijk gegeten. Er is een ruim aanbod aan eten en het is er erg gezellig. Helemaal niet duur voor de kwaliteit dat je daar krijgt. Hier komen wij maandelijks!

Reizigers die Restaurant La Hulotte Au Lion D'or bekeken, bekeken ook

In Restaurant La Hulotte Au Lion D'or geweest? Deel je ervaringen!