“Super leuke beach club in Puerto Banus”
Beoordeling van Levante Beach Club

Levante Beach Club
Geclassificeerd als nr. 130 van 148 Restaurants in Puerto Banus
Keukens: Mediterraan
31 augustus 2020 beoordeeld

Wij hebben twee keer Levante Beach Club bezocht en hebben hier heerlijke dagen gehad. Een leuke betaalbare strandtent, bedjes 10 a 15 euro. De service was erg goed.. vooral Vernanda deed haar uiterste best voor ons.. super leuk ;)! Kortom leuke strand tent..

Datum van bezoek: augustus 2020

21 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke locatie aan het strand. Voor elk wat wils. Wij hadden zalm en zeebaars. Beiden heerlijk van smaak. Vriendelijk personeel en smaakvolle wijn per glas beschikbaar.

Datum van bezoek: augustus 2020
956joseluisc, Director General van Levante Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2020

Thank you Mr. Martin ! We hope to see you soon again

18 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijk gegeten met ons gezin! Zeer vriendelijke bediening, en heerlijke vis met top smaak combinaties. De ober gaf aan dat er een nieuwe chef kok is, dit komt het restaurant ten goede. Begrijp uit eerdere reviews dat het niet altijd goed is geweest. Leuke locatie aan het strand....

Datum van bezoek: juli 2020
30 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen echte aanrader om te gaan! Sebastian is vriendelijk en het uitzicht leuk, maar daar stopt het dan wel!

Datum van bezoek: oktober 2019
10 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt slecht, bediening, eten, wachttijd en service , kom al vele jaren in Puerto Banus, dit is by far de slechtste ervaring

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Levante Beach Club bekeken, bekeken ook

Puerto Banus, Marbella
Puerto Banus, Marbella

In Levante Beach Club geweest? Deel je ervaringen!