Vandaag geopend: 09:00 - 19:00

vanaf US$ 85,20
vanaf US$ 120,30
vanaf US$ 59,00
Beoordeeld op 19 augustus 2019

Een rondgang gemaakt met onze russische gidse zowel in het paleis als in het park met de fonteinen. Heel druk wegens de vele groepen bezoekers.

Beoordeeld op 2 augustus 2019

Dits is echt een prachtig complex met fraaie tuinen. Zijn niet in het paleis geweest maar heerlijk gewandeld en genoten van de prachtige fontijen

Beoordeeld op 28 juli 2019

Paleis is erg druk met groepen. Wel indrukwekkend, veel goud. Park met fonteinen zeer de moeite waard.

Beoordeeld op 17 juli 2019 via mobiele applicatie

We hebben de moeite genomen om daar naartoe te komen en vervolgens ga je in de rij staan. Student kortingen gelden allen voor Russische inwoners, er was een hele onplezierige dame bij de kassa. Tie we binnen het de park waren, bleek dat als je wat binnen het paleis wil zien, moet je weer andere tickets kopen. Dus, weer in de rij aanschuiven. Daarna weer een andere rij met tickets. Het regende hard, dus je krijgt weinig plezier van het park. Ook omdat voor alles bijbetaald moet worden. Heel onvriendelijk. Maak maar gewoon 1 prijs en laat de bezoekers zelf bepalen wat ze willen zien. Nu zijn er gewoon rijen van alle kanten. Het paleis is helemaal gerbouwd, niet authentiek. Het moet een belevenis zijn en meer klantvriendelijk.

Beoordeeld op 28 juni 2019

Petershof is vergelijkbaar met Versailles maar m.i. groter. Wij hadden mooi weer dus de gouden beelden, gouden daken en de fonteinen kwam heel goed uit tegen een staalblauwe lucht. Wij hebben het grote paleis niet bezocht omdat daar schijnbaar niet zo heel veel te zien is. Er zijn in de omgeving nog genoeg grote paleizen om te zien. Het is er ook mega druk. Je kan de tijd beter besteden aan een bezoek aan de heel grote en mooie tuin die achteraan uitgeeft op de zee. Heel goed restaurant in de tuin. Met onze groep van 28 personen hebben we er buitengewoon goed gegeten, in een mooi interieur en vriendelijke bediening.

Datum van activiteit: juni 2019