TripAdvisor
Baarle-Nassau
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Delicious food & good atmosphere ”
Beoordeling van La Frontière

La Frontière
Geclassificeerd als nr. 8 van 20 Restaurants in Baarle-Nassau
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen zelf uit de buurt maar was de eerste keer dat we hier hebben gegeten, een verborgen parel.
Lekker gegeten. Sfeervolle restaurant met leuke bediening. Eten was heerlijk en goede service.Mooie gerechten op de menu. Hebben all in menu gekozen niet duur voor wat je krijgt.

Datum van bezoek: september 2019

21 juli 2019 beoordeeld

Gisteren heerlijk gegeten voor mijn verjaardag.
We hebben de all in menu gekozen voor maar 30 euro. Eten was van goede kwaliteit, de kok heeft er veel moeite voor gedaan ( prachtig opgediend)
Lekker gegeten en vriendelijke bediening.
Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019
1 juli 2019 beoordeeld

ongemotiveerde kok, en slecht bedieningspersoneel, over het eten wil ik het helemaal niet hebben, Rob Geus een keertje langs sturen, niet koosjer.

30 juni 2019 beoordeeld

Gisteren hier gegeten en ik wist niet wat ons overkwam. Ik ben een ervaren kok en geef advies aan de betere restaurants in NL Aan de kaart zag ik al dat de chef inspiratieloos is en gerechten gebruikt wat in de oor goed klinkt maar waar genoeg mee valt te sjoemelen.(alles voor de winst en niet om ons een mooie avond te geven) Er word goedkoop ingekocht waarschijnlijk op korte tht's, een zeetong kun je vers kopen maar ook diepvries, t-bones heb je ook heel veel kwaliteit verschil in. Ga bij dit restaurant er maar vanuit dat ze overal de koopjes ophalen. Ik had als voorgerecht de verassing van de chef, dit kreeg ik voor 12.50....kopje kant en klare tomatensoep met ballen uit blik. Plakje goedkope zalm met een smerige kant en klare saus, natte carpaccio uit de vriezer. En garnalen goodkoopste soort vol met darmen.hoofdgerecht de zeetong voor 30 euro! Een vieze tong vet vd boter niet eens 400 gr een beetje sla en friet en aard kroketjes om te delen. Ik zal jullie besparen wat mijn zwangere vrouw heeft gekregen....vertel het toch. Gamba's in een bak gesmolten boter en zure ossenhaas als je dit ossenhaas mag noemen mijn vrouw vroeg aan me of ik het wilde proeven en ik schrok me een ongeluk. Dan de bediening, eerste drankjes kwamen pas bij het voorgerecht een uur later. Begrepen geen goed Nl. Kortom de hoofdprijs word gerekend. Overal word op bezuinigd vooral op personeel, te weinig en hebben geen idee wat het vak inhoud.De kok loopt in het rond als een kip zonder kop en haalt iedereen uit zijn doen.Oja drankjes waren allemaal warm en dat met 35 graden, iedereen zag je klagen wij waren gelukkig niet de enige. Sorry ik moest dit even kwijt ik zal nooit zo snel een recensie schrijven maar ik kon het niet laten. 85 euro met zn tween aftikken en dit krijgen!

30 juni 2019 beoordeeld

Gisteravond hier gegeten nog nooit zo’n slecht ervaring gehad! Wat hier gebeurd is niet te omschrijven. Na drie kwartier hadden we ons eerste drankje. De bediening is nog slechter dan slecht en snapt er helemaal niks van. De kok staat op een drukke zaterdagavond alleen in de keuken. Wij waren er om 7 uur en om half 10 kregen wij ons hoofdgerecht. 2 van de 4 hadden Ossenhaas nou sorry was geen Ossenhaas te noemen, zelfs 1 zat tegen het randje aan of deze nog wel goed was. Mijn man is kok maar zoiets als dit hebben we nog nooit gezien.

Na het hoofdgerecht hadden we er genoeg van en zijn maar weggegaan. In en in slecht!

Reizigers die La Frontière bekeken, bekeken ook

Baarle-Hertog, Antwerpen

Baarle-Nassau-Grens, Noord-Brabant

Baarle-Nassau, Noord-Brabant

In La Frontière geweest? Deel je ervaringen!