“Groots !!”
Beoordeling van Eeterij Lambik

Eeterij Lambik
Geclassificeerd als nr. 1 van 20 Restaurants in Baarle-Nassau
5 weken geleden beoordeeld

De grootste aanwinst in Baarle-nassau sinds jaren. Top eten voor weinig geld. Voor een ieder aan te bevelen.

Datum van bezoek: september 2019

24 augustus 2019 beoordeeld

Gezellige sfeer, vriendelijk personeel, mooie inrichting.
Prins kwaliteit is heel goed. Top.
Komen zeker hier terug.

13 augustus 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten in een gezellige, gastvrije setting. Het menu is zo samengesteld dat er voor ieder wat wils is. Er was tijdens ons bezoek ook nog extra keuze uit een speciaal kreeften weekmenu voor een meer dan schappelijke prijs. Top!!

9 augustus 2019 beoordeeld

In het centrum van Baarle Nassau, net om de hoek van nagenoeg alle andere restaurants, is sinds enige tijd Eeterij Lambik gevestigd. De menuformule is simpel: voor-, hoofd- en nagerecht voor € 19,50. Er staan voldoende gerechten op de kaart, ong. 8 voorgerechten, 5 vlees, 3 vis, 2 vega en 5 desserts. Bij 30% van de gerechten hoort echter een meerprijs op de menuprijs, varierend van € 1,50 tot € 8,=. Dat is vrij fors. Vrij standaard gerechten zoals carpaccio, tomatensoep, vitello tonato, gamba's, biefstuk, surf en turf, kabeljauw, kip enz.
De mosselen met paprikacrumble waren eens iets anders en smaakten prima. De carpaccio en vitello waren vrij smakeloos. Diepvriesspul zo leek het. Biefstuk zag er mooi uit, maar de surf en turf was geen hoogstandje. Smaakte OK, maar ook niet meer dan dat. De zgn. kreeftensaus smaakte nergens naar. Op het kaasplankje liggen 3 stukjes kaas naast heel veel garnituur, zoals chutney, kletzenbrood, walnoten, sla, pinda's. De kazen zijn totaal niets bijzonders: oude Rotterdamsche, geitenkaasje en brie.
De wijndrinkers krijgen bij hun eerste bestelling een glas wijn en bij elke volgende bestelling komt men met de fles langs en schenkt bij, ook al is je glas vies of vet van de gerechten. Oke, dat is een keuze, maar ik vind het in een restaurant niet kunnen. Sowieso vond ik het personeel niet geweldig. Degene die het grootste deel van het terras bediende (5 bezette tafels) had een zeer hinderlijke eigenschap: wanneer hij aan tafel kwam om iets in te zetten of uit te halen, luisterde hij mee met het gesprek dat de gasten voerden en mengde zich erin, door commentaar te leveren of zgn. een gevatte opmerking te maken. Ongehoord! Met 3 personen menu, toeslagen en ieder 3 glaasjes wijn waren we 120 euro kwijt.

9 augustus 2019 beoordeeld

Restaurant werd ons aanbevolen door eigenaar B&B waar we verbleven. 3-gangenmenu voor weinig geld. Ruime porties.

Reizigers die Eeterij Lambik bekeken, bekeken ook

Baarle-Nassau, Noord-Brabant

In Eeterij Lambik geweest? Deel je ervaringen!