Beoordeeld op 9 juli 2018

Prachtig hotel met uitstekende service. Heerlijke kamer met privé terras. Het hotel heeft een heel groot zwembad, met ruim voldoende ligbedden. Met name wil ik het uitstekende restaurant aan bevelen. Het restaurant is niet goedkoop, maar de Top chef maakt van ieder gerecht een feestje.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 5 juli 2018 via mobiele applicatie

Heel mooi hotel met prachtig zwembad en grote, heel goed onderhouden kamers. Eten in her restaurant is heel lekker (niet goedkoop). Mooie fitness in de tuin met zicht op de olijfbomen (glazen cabine met verplaatsbare wanden. Vriendelijke en persoonlijke ontvangst bij aankomst. Probeer zeker de eigen gemaakte vijgenpralines met chocolade (gratis in koelkast bij aankomst) deze zijn heerlijk. Wij kregen een gratis upgrade bij aankomst wat altijd meegenomen is. Echt een aanrader !

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 24 juni 2017

Zelden voor deze priis zulke unieke ligging, ruime , perfect ingerichte kamers met persoonlijke mooie kunstwerken ,gezien als daar.

Juiste , zorgvuldige service aan het zwembad.

Bijzonder attente en vriendelijke info en bediening aan de receptie.

Maar en dat is jammer, het eten.

Ontbijt, hoewel voor mezelf niet zo belangrijk , niet origineel.

Lunch bijna perfect. Maar graag wat spontane soepelheid . Hesp met meloen, altijd lekker op de middag, niet op de kaart. Wel gekregen maar met moeite.Zowel de hesp als de meloen waren bij ontbijt aanwezig;

Avondeten interessante keuze, zeker het buffet, maar voorgerecht nog niet opgegeten of het hoofdgerecht komt eraan.Onbegrijpelijk en stresserend om op dat moment van je avond
daar een opmerking te moeten over maken.
Sebastiano duidelijk de superchef met veel kwaliteiten, toch iets te opdringerig, maar dat kan ook aan ons liggen. Altijd opletten om te persoonlijk te worden, hoe fijn dat ook zou kunnen zijn.

Mooie keuze in wijnen, maar best per fles bestellen, want per glas belachelijk duur.

Beoordeeld op 24 juni 2017

Prachtig hotel, prachtige ruime kamer met terrasje, een onwaarschijnlijk mooie tuin met zwembad, 1 minpuntje ontbijt eerder karig en flink bij betalen voor normale dingen zoals vers fruitsap en eitjes

Beoordeeld op 8 juni 2017 via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf in een kleinschalig hotel met 22 kamers maar wel een gigantisch zwembad. De kamers zijn ruim en hebben een eigen terras. Alles is schoon en goed verzorgd. Er is een aparte lunch en diner kaart en het eten is uitstekend. Rond om het zwembad goede ligbedden met veel privacy. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Hotel ligt midden tussen de vijgen en olijfbomen en was met autonavigatie lastig te vinden, Google werkte beter. Lecce is een halfuur rijden en leuke kustplaatsen ongeveer vanaf 20 min

Datum van verblijf: juni 2017
Furnirussi T, Front Office Manager van Furnirussi Tenuta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2017

Dear Hans V,

Thank you very much for your positive feedback.
We're very glad to know that you had a pleasant stay in Furnirussi.
We hope to see you very soon.

A presto,
Roberta