“Heerlijk huis in een rustige omgeving”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

amdwars
Lochem, Nederland
2 beoordelingen
“Heerlijk huis in een rustige omgeving”
Beoordeeld op 21 augustus 2018 voor een verblijf in augustus 2018

Heerlijk vrijstaand huis aan doodlopende weg, hierdoor geen verkeer voor het huis. Laatste stukje weg was wel aardig steil. We werden zeer vriendelijk ontvangen. Hapje in de koelkast en producten uit de bio- en ecologische winkel stonden voor ons klaar. De eigenaren is een ontzettend leuk en aardig stel. Ze laten je van je vakantie genieten en zijn bereikbaar voor als er iets is.
Het huis zelf ligt verscholen tussen de bomen en op een riant perceel met allerlei fruitbomen (appels en peren) met een mooi uitzicht en weg van alle drukte.
Het net nieuwe zwembad is heerlijk, hebben wij veelvuldig gebruikt.
Slaapkamer op de bovenste verdieping heeft een airco, was in onze periode met 35 graden zeer fijn. Ook het zitje (terras boven) is heerlijk om te zitten, te lezen, te luieren, te eten.
Het enige wat wij misten in het huis was een koffieapparaat, waterkoker en wasmachine. Maar ondanks dat een geweldige tijd gehad in Country House Pijevci en ik zou het eenieder aanraden om hier naartoe te gaan.
Kroatië is sowieso de moeite waard en zeker het binnenland met zijn prachtige natuur.

Datum van verblijf: augustus 2018
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren