“Wat een afgang !”

Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
28 juni 2018 beoordeeld

Wij wilden lekker eten op onze laatste dag in Combarro. We kozen de nr. 1 van Tripadvisor.
Wat een afgang. De ober was het type borden smijter. De dame van de bediening had geen interesse, voorgerecht was net geserveerd en ja hoor daar kwam de rest al aan. Teruggestuurd en later opgewarmd retour gekregen. En dat terwijl we gevraagd hadden om pas op te dienen, als we klaar waren.
Kwaliteit maaltijd ronduit matig.
Het restaurant heeft maar één doel : omzet genereren.
Kortom : onze avond was redelijk verprutst.

Datum van bezoek: juni 2018

3 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van de goede beoordelingen hierheen gegaan. Eigenlijk een deceptie, het eten was matig van kwaliteit( clams, schelpen en als hoofdgerecht inktvisjes van het huis in moddervette patat) nagerecht crepes met veel te veel slagroom. De rekening was tweemaal zohoog als wat we gewend waren in eerdere restaurants. Ofwel het is gewoon een tourist trap en dat is niet zo gek want het is hier veel touristischer als in het noorden van galicia. Jammer want het dorpje is fantastisch. Volgende keer beter zullen we maar denken. In ieder geval geen top rating waard op trip advisor.

Datum van bezoek: juni 2017
28 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de eerste plaats een leuk plekje om bezocht te hebben. Verrassende achteraf straatjes, natuurlijk wel op de toerist ingericht. Lekker vis gegeten bij O Bocoi. De grote scampies waren voortreffelijk. We maakten een vergissing bij de bestelling en kregen daardoor iets onverwachts voorgezet wat ons echt niet aanstond. We konden kosteloos iets anders kiezen. Heel aardig. Leuke plek aan het water. Goed bevallen.

Datum van bezoek: september 2016
28 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten voor een zeer aantrekkelijke prijs. Goede porties niet extreem groot maar wanneer je een menu kiest ga je ruim gevuld naar buiten. Zalige Almejos gegeten lekkere croquettas en heerlijke flan en taart. De kaas was wat aan de flauwe kant vonden we.

Datum van bezoek: augustus 2016
14 november 2014 beoordeeld

Leuk restaurantje pal aan de ria van Pontevedra. Heel vriendelijke bediening en de pulpo was héérlijk

Datum van bezoek: juni 2014

Reizigers die O Bocoi bekeken, bekeken ook

Combarro, Province of Pontevedra

In O Bocoi geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.