“Lekker gegeten ”
Beoordeling van Brasserie de Eetkaamer

Brasserie de Eetkaamer
Geclassificeerd als nr. 32 van 63 Restaurants in Uden
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Social Deal een voucher gekocht voor 4 personen bij de Eetkamer. Vanavond gereserveerd en ik moet zeggen....heerlijk gegeten. Ruime keuze uit de kaart en porties waren ook ruim voldoende. Vriendelijke bediening. Kortom de volgende voucher al weer gekocht.

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zaten woensdagmiddag bij De Eetkaamer. Bij ons in de buurt zat een stel die beide in een rolstoel zaten. Zij wilden daar eten. Eén van beide vroeg een glas kraanwater voor de medicatie. Dat werd geweigerd, zij moest een Spa bestellen. Ook na een uitgebreid gesprek met een andere medewerker, mogelijk een chef of eigenaar, was dit niet mogelijk. Wij vinden dit erg klantonvriendelijk. De mensen hadden eigenlijk geen keus om ergens anders te gaan eten, in verband met het gebruik van hun rolstoel.

Danielle V, Eigenaar van Brasserie de Eetkaamer, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2018

Beste Coen,
Ik heb deze situatie even nagevraagd bij mijn bedrijfsleider. Hij kon zich deze twee dames heel goed herinneren. Er werd geen glas water gevraagd voor medicatie, want die hadden ze absoluut meteen gekregen. Een glas water wordt zeker verstrekt voor medicatie of complementair bij een glas wijn of kop koffie, maar in de horeca is het niet gebruikelijk om slechts een glas kraanwater te bestellen.
Daarnaast hadden deze dames in het programma Radar gezien, dat er schijnbaar horecabedrijven zijn die flesjes spa vullen met gewoon kraanwater. Zij vroegen zich af hoe dat bij ons ging. Wij vinden het absoluut horeca-onwaardig als dit soort praktijken plaatsvinden. Na deze uitleg hebben de dames ook heerlijk gegeten en gedronken, en gaven zij bij het afrekenen aan zeker nog een keertje terug te komen.
Ik vind het jammer dat u een slechte recensie plaatst voor andere gasten, die uiteindelijk een hele positieve ervaring hebben gehad bij ons. U was ook al eerder weg dan de gasten waarom het nu gaat. Wanneer u mijn bedrijfsleider ter plaatse direct om uitleg had gevraagd, had hij die zeker aan u kunnen geven. Gastvrijheid staat bij ons hoog in het vaandel en wij kunnen uw vragen altijd beantwoorden. Dan had het wellicht onnodig geweest om deze situatie, die niet helemaal juist geinterpreteerd is, via social media te delen.

Met gastvrije groet,
Danielle van der Zee
Eigenaresse de Eetkaamer

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was heerlijk, maar...
Het hoofdgerecht kwam veel te snel. Ons broodmandje (vooraf) was nog niet half op.
Tijdens het eten werden we genegeerd, met moeite een tweede drankje besteld.
Na het eten werden na een tijdje onze borden weggehaald, met de vraag of het gesmaakt had. (Brood bleef wederom staan) Daarna hebben we de bediening zeker drie kwartier niet meer gezien. Contact zoeken lukte ook niet. Geen koffie of dessert voor ons dus. (Is er wel een dessertkaart?)

Uiteindelijk maar naar de kassa gelopen en betaald. Jammer, want voor het eten zouden we terug kunnen komen, voor de beleving dus niet. Misschien horecapersoneel aannemen ipv scholieren die een bijbaantje zoeken.

26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie tent, lekkere koffie en ideaal met kinderen. Maar het belangrijkste, het eten is erg slecht. Vlees droog en van slecht bereid. Het ergste is dat wanneer we aangeven dat de burgers droog zijn de kok zegt "Ja die twee waren mislukt, die hadden te lang geleden ". Een zichzelf respecterende kok had deze burgers dan niet laten serveren.

Danielle P, Eigenaar van Brasserie de Eetkaamer, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 april 2018

Beste Marc,

Vervelend om te horen dat het eten niet naar wens was. Zou ik mogen weten wanneer je precies geweest bent? Ik ben het namelijk volledig met je eens dat deze burgers niet geserveerd hadden mogen worden. Dat is normaal gesproken ook niet het geval.

Met gastvrije groet,
Danielle van der Zee

13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima verzorgd en ondanks de drukte niet lang hoeven wachten op de 'tostie-eitje', uitsmijter ham/kaas, boeren omelet, saté met brood. Warm, goed en smakelijk.

Reizigers die Brasserie de Eetkaamer bekeken, bekeken ook

Uden, Noord-Brabant
Uden, Noord-Brabant

In Brasserie de Eetkaamer geweest? Deel je ervaringen!