Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Lekker gegeten ”
Beoordeling van Brasserie de Eetkaamer

Brasserie de Eetkaamer
Geclassificeerd als nr. 32 van 63 Restaurants in Uden
Prijsklasse: US$ 7 - US$ 20
Gegevens restaurant
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Social Deal een voucher gekocht voor 4 personen bij de Eetkamer. Vanavond gereserveerd en ik moet zeggen....heerlijk gegeten. Ruime keuze uit de kaart en porties waren ook ruim voldoende. Vriendelijke bediening. Kortom de volgende voucher al weer gekocht.

Bedank Wijnbal1
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (42)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal

6 - 10 van 42 beoordelingen

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zaten woensdagmiddag bij De Eetkaamer. Bij ons in de buurt zat een stel die beide in een rolstoel zaten. Zij wilden daar eten. Eén van beide vroeg een glas kraanwater voor de medicatie. Dat werd geweigerd, zij moest een Spa bestellen. Ook na een uitgebreid gesprek met een andere medewerker, mogelijk een chef of eigenaar, was dit niet mogelijk. Wij vinden dit erg klantonvriendelijk. De mensen hadden eigenlijk geen keus om ergens anders te gaan eten, in verband met het gebruik van hun rolstoel.

1  Bedank coen2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Danielle V, Eigenaar van Brasserie de Eetkaamer, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2018

Beste Coen,
Ik heb deze situatie even nagevraagd bij mijn bedrijfsleider. Hij kon zich deze twee dames heel goed herinneren. Er werd geen glas water gevraagd voor medicatie, want die hadden ze absoluut meteen gekregen. Een glas water wordt zeker verstrekt voor medicatie of complementair bij een glas wijn of kop koffie, maar in de horeca is het niet gebruikelijk om slechts een glas kraanwater te bestellen.
Daarnaast hadden deze dames in het programma Radar gezien, dat er schijnbaar horecabedrijven zijn die flesjes spa vullen met gewoon kraanwater. Zij vroegen zich af hoe dat bij ons ging. Wij vinden het absoluut horeca-onwaardig als dit soort praktijken plaatsvinden. Na deze uitleg hebben de dames ook heerlijk gegeten en gedronken, en gaven zij bij het afrekenen aan zeker nog een keertje terug te komen.
Ik vind het jammer dat u een slechte recensie plaatst voor andere gasten, die uiteindelijk een hele positieve ervaring hebben gehad bij ons. U was ook al eerder weg dan de gasten waarom het nu gaat. Wanneer u mijn bedrijfsleider ter plaatse direct om uitleg had gevraagd, had hij die zeker aan u kunnen geven. Gastvrijheid staat bij ons hoog in het vaandel en wij kunnen uw vragen altijd beantwoorden. Dan had het wellicht onnodig geweest om deze situatie, die niet helemaal juist geinterpreteerd is, via social media te delen.

Met gastvrije groet,
Danielle van der Zee
Eigenaresse de Eetkaamer

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was heerlijk, maar...
Het hoofdgerecht kwam veel te snel. Ons broodmandje (vooraf) was nog niet half op.
Tijdens het eten werden we genegeerd, met moeite een tweede drankje besteld.
Na het eten werden na een tijdje onze borden weggehaald, met de vraag of het gesmaakt had. (Brood bleef wederom staan) Daarna hebben we de bediening zeker drie kwartier niet meer gezien. Contact zoeken lukte ook niet. Geen koffie of dessert voor ons dus. (Is er wel een dessertkaart?)

Uiteindelijk maar naar de kassa gelopen en betaald. Jammer, want voor het eten zouden we terug kunnen komen, voor de beleving dus niet. Misschien horecapersoneel aannemen ipv scholieren die een bijbaantje zoeken.

Bedank KarinZH
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie tent, lekkere koffie en ideaal met kinderen. Maar het belangrijkste, het eten is erg slecht. Vlees droog en van slecht bereid. Het ergste is dat wanneer we aangeven dat de burgers droog zijn de kok zegt "Ja die twee waren mislukt, die hadden te lang geleden ". Een zichzelf respecterende kok had deze burgers dan niet laten serveren.

Bedank Marc N
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Danielle P, Eigenaar van Brasserie de Eetkaamer, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 april 2018

Beste Marc,

Vervelend om te horen dat het eten niet naar wens was. Zou ik mogen weten wanneer je precies geweest bent? Ik ben het namelijk volledig met je eens dat deze burgers niet geserveerd hadden mogen worden. Dat is normaal gesproken ook niet het geval.

Met gastvrije groet,
Danielle van der Zee

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima verzorgd en ondanks de drukte niet lang hoeven wachten op de 'tostie-eitje', uitsmijter ham/kaas, boeren omelet, saté met brood. Warm, goed en smakelijk.

Bedank Ivo S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.

Reizigers die Brasserie de Eetkaamer bekeken, bekeken ook

 
Uden, Noord-Brabant
Uden, Noord-Brabant
 

In Brasserie de Eetkaamer geweest? Deel je ervaringen!

Schrijf een beoordeling Foto's toevoegen

Eigenaren: Wat is uw kant van het verhaal?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding