“Wederom voortreffelijk! ”
Beoordeling van Jambon Uden

Jambon Uden
Geclassificeerd als nr. 7 van 64 Restaurants in Uden
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Te warm om te koken! Heerlijk op het terras gezeten bij Jambon en van de Charcuterie Plateau, mix grill, de zeetong en de asperges genoten! Het personeel maakt het je verder naar de zin en zorgen ervoor dat je met dit warme weer niet droog staat! Dan nog dat zálige aardbeientoetje na....yammie!

14 mei 2018 beoordeeld

Mooie zomersavond, lekkere bubbels, fijne en smaakvolle gerechten en zeer bekwaam personeel TOPAVOND!!!!!
Komen er snel terug.

13 mei 2018 beoordeeld

Fantastisch restaurant met een fijne en gezellige ambiance. Gezellig en de bediening is er erg beleefd en vriendelijk.
Eten is er super heerlijk en alles heerlijk vers. Top keuken met heerlijke gerechten.En er wordt ook vrijblijvend keurig geadviseerd welke wijn je er indien je dit wenst, erbij wilt drinken . zeker een aanrader.

Datum van bezoek: april 2018
11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is zeer goed. Carpaccio met extra ganzenlever besteld. Hoofdgerecht zeetong en een hele kreeft gegratineerd met kaas en hollandaisesaus.
Zeer vriendelijk personeel.
Top!!!

2 april 2018 beoordeeld

We hebben deze keer wat langer moeten wachten op ons hoofdgerecht... Gelukkig hadden we al een voorgerecht op maar leuk is het niet. Het was druk die avond maar de planning moet goed in elkaar zitten zodat de keuken niet overvraagd wordt....
Maar goed. Het eten was lekker en de sfeer is prima. Volgende keer beter ;)

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Jambon Uden bekeken, bekeken ook

In Jambon Uden geweest? Deel je ervaringen!