R H
Arendonk, België

Mooi proper hotel

4,0 van 5 bollen17 sep 2023 beoordeeld
Mooi proper hotel.
Het personeel is heel vriendelijk.
Het eten is zoals in elk Van der Valk hotel lekker,het ontbijt is uitgebreid.
Ideaal om mooie wandel en fietstochten te maken
Het centrum van UDEN is ook gezellig
Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Kamer
Bar/lounge
    1.9 km van Van der Valk Hotel Uden - Veghel
    Meer hotels in Uden bekijken
    Beoordeeld op 16 augustus 2023

Sorry maar haal deze van der valk maar van uw lijstje.. Vanaf 1 oktober zitten hier 300 uitgeprocedeerde in hun eigen land gezocht voor zeer zware delicten asielzoekers in.. jonge mannen van 16 tot 25 jaar vanuit ter apel.. En dit voor 3 jaar lang.. Hier krijgen ze bij van der valk een dik bedrag voor waar ze over 3 jaar hun hotel kunnen verbouwen.. Steunt u dit?? Wij udenaren niet..

Datum van verblijf: augustus 2023
    Beoordeeld op 30 juli 2023

Het eten viel erg tegen. Arrangement hadden we. Kippensoep leek wel bouillon met beetje groente, snitzel was erg zout, toetje ijs met aardbeien kwam zo uit de vriezer kon je niet met lepeltje eten zo hard. Erg jammer. Wij komen toch gemiddeld 5 keer bij valk hotels in Nederland. Dit was qua eten wel de minste.

Beoordeeld op 7 juli 2023

Kansloze actie met dat opvangen van asielzoekers, sociaal verantwoord willen zijn om te kotsen.
    De omgeving opscheppen mer enorme overlast zoals ondertussen bewezen.

Erg jammer dit om te lezen voor mij van der valk Exit

Kamertip: Niet naartoe gaan
    • Reistype: Reisde alleen
    Beoordeeld op 7 juli 2023

Wij hadden hier vorige week een high tea, het was de slechtste high tea ooit. Het kost € 25,00 pp, nou dat was het absoluut niet waard.
    De broodjes waren taai, kwamen uit de koeling daarna kregen we een paar (3 stuks) hele kleine warme hapjes (een klein kroketje, een heel klein hartig taartje wat niet zo heel hartig was, en een klein bolletje met ui erin). Het was niet om te eten. Ze kwamen niet vragen hoe het smaakte en we kregen er niet eens nog wat water bij voor de thee, je moest het doen met het water wat we hadden. Nou was echt super slecht.

Beoordeeld op 19 juni 2023 via mobiele applicatie

Heel mooi hotel. Het personeel is heel aardig en behulpzaam. Het hotel an sich is ook erg mooi ingericht en de kamers zijn top. Ook het eten is erg goed. Uitgebreid ontbijt met veel keua. Al met al zeker een top weekend gehad in dit mooie hotel. We komen zeker nog een keee terug.

Datum van verblijf: juni 2023