26 mei 2018 beoordeeld

Fantastisch hotel. Prachtige inrichting en ruime kamers. De bedden liggen heerlijk (en ik ben best kritisch).
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Heerlijk uitgebreid ontbijt buffet waarbij je zelf vers sinaasappelsap kan persen.
Echt een aanrader!

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
van der Valk U, Front Office Manager van Van der Valk Hotel Uden - Veghel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw uitgebreid review.
Ontzettend fijn dat u genoten heeft.

22 mei 2018 beoordeeld

Mooie kamers met stortdouche en koelkastje en airco - zeer goed ontbijt (vraag eens naar een boeren omelet) - zeer vriendelijk mensen , fietsverhuur goed geregeld dus een super weekend gehad !
We hebben weer opnieuw geboekt!

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
van der Valk U, Front Office Manager van Van der Valk Hotel Uden - Veghel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2018

Beste gasten,

Bedankt voor uw beoordeling, dit waarderen wij enorm.
Wat leuk dat u zo heeft genoten van uw verblijf, we kijken uit u weer te mogen verwelkomen!

Met hartelijke groeten,

22 mei 2018 beoordeeld

Gastvrijheid ten top! Wij hebben al veel van der valk hotels mee gemaakt maar deze is ons erg goed bevallen. Wij reizen over het algemeen alleen met van der valk hotels maar dit is een absolute uitblinker. Enkel de gastheer bij de skybar viel als enige tegen, aangezien wij een voucher hadden waar hij moeilijk over deed. Echter week dit niet af van de service van de rest van de medewerkers. Locatie is overigens ook erg goed.

Beste gasten,

Hartelijk dank voor uw review, dit stellen wij zeer op prijs.
Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van het hotel, de locatie en onze gastvrijheid.

Met vriendelijke groeten,

21 mei 2018 beoordeeld

Super mooie uitstraling van buiten maar van binnen helemaal mooi aangekleed!
Kamers prachtig een aanrader. Perfecte ligging overal kortbij.wij hebben werkelijk genoten van dit hotel.Personeel super aardig.auto parkeren gratis altijd fijn.

21 mei 2018 beoordeeld

perfect verblijf- luxe kamers- goede bedden(2 matrassen)
ontbijt was zeer goed en ruime keuze- mogelijkheden om op terras te gaan zitten.

s,avonds in de Skybar met pianist-perfecte locatie met ruime parkeergelegenheid

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden

Beste gasten,

Bedankt voor uw beoordeling.
Het doet ons genoegen te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest.