Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 81
Hotels.comUS$ 81
PricelineUS$ 81
TravelocityUS$ 81
FindHotelUS$ 81
Agoda.comUS$ 81
Beoordeeld op 6 oktober 2021

Via een aanbiedingssite geboekt. Twijfelde eerst vanwege het woord 'zorghotel'. Wat moet je je daarbij bedenken? een soort luxe ziekenhuis? Op plaatjes zag het er allemaal erg mooi uit en het was betaalbaar voor 2 nachten met ontbijt en 1x diner, dus de gok maar genomen. Het heeft onze verwachtingen helemaal overtroffen. Wat een mooi hotel. Grote en hele schone kamers, met een riante inloopdouche, hoge toilet, verstelbaar bed, en visueel ook aantrekkelijk met al die kleurtjes. Het restaurant is gezellig en je kunt er heerlijk eten. Het terras is o.k. maar het uitzicht jammer genoeg niet. Je kijkt tegen een saaie grasmat aan. Hier zou nou zo gemakkelijk een bloemenbed van gemaakt kunnen worden.
We hebben er 2 heerlijke nachten gehad tussen de revaliderende mensen. Dat gaat prima samen. Het personeel is daardoor erg vriendelijk. Het zijn echt verzorgenden, dat merk je echt. Dus twijfel niet, doen !

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 6 september 2021 via mobiele applicatie

Dit hotel moet je ervaren hebben! Waarom? Je zou kunnen denken: "Zorghotel Udens Duyn, wat moet ik daar, ik heb toch geen handicap" ... Dan vergis je je behoorlijk! Dit hotel is van alle gemakken voorzien. Een heerlijk restaurant met smaakvol opgediende gerechten (zie mijn foto's) en 's morgens een lekker ontbijt. De slaapkamers zijn van alle gemakken voorzien met comfortabele bedden. Het personeel is bijzonder aardig. En deze omgeving leent zich heel erg goed om een mooie fietstocht te maken met een e-bike door het Brabantse landschap met zijn idyllische dorpjes. Kortom dit hotel is voor herhaling vatbaar. En niet te vergeten 500 meter van het hotel af kun je al heel erg mooi wandelen door het natuurgebied de Maashorst

Kamertip: Huur een e-bike als je er geen hebt bij de Mastworp
Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 5 juli 2021

Dit zorghotel is ook voor gewone reizigers aan te bevelen. Mooie kamers, vriendelijk personeel, compleet ontbijtbuffet en voortreffelijk avondeten. Dit alles voor een heel acceptabele prijs, zeker als je - zoals wij - het geluk hebt dat je niets hoeft te betalen voor het parkeren.

Kamertip: Alle kamers zijn prima.
Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 12 februari 2020

nette kamer en groet badkamer goed ontbijt , vriendelijk personeel op loopafstand van het centrum waar vele restaurants zijn , komen heir zeker nog een s terug als we in die regio moeten zijn top hotel

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 7 oktober 2019

Hoewel het personeel vriendelijk is, was het een verblijf vol verwarring en stress.. de zorg, die bij de intake was afgesproken, kon blijkbaar later niet echt geleverd worden.. er was opeens geen tijd meer of het was niet genoteerd, zodat ik eigenlijk continu op de bel moest drukken.. maar uiteindelijk kwam het niet echt goed, heel stressvol.. Ik ben ook een beetje geschrokken, dat het eigenlijk niet als een hotel maar meer als een verzorgingstehuis aanvoelde.. er waren bijna uitsluitend bejaarden als gasten.

Datum van verblijf: september 2019