Beoordeeld op 18 oktober 2018

Onlangs een uitermate prettig verblijf gehad in Hotel Arrows via het fietsarrangement. Een prima ontvangst door zeer behulpzaam personeel. Als de vriendelijkheid nog niet had bestaan, dan hadden ze die hier vast en zeker uitgevonden! Ontbijt: gewoon té veel en té lekker en meegekregen lunchpakket ruim voldoende. Een service om u tegen te zeggen! En al het positieve dat hier al over het hotel werd vermeld, kunnen wij alleen maar beamen! Een tophotel, bij ons genoteerd als een terugkomadres. Zeker weten!

Datum van verblijf: oktober 2018
Jillpijls, General Manager van Hotel Arrows, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2018

Beste Dhr. Pereyn,

Hartelijk dank voor uw enthousiaste recensie.
Goed te horen dat het naar wens is geweest voor u. Wij verwelkomen u graag terug bij ons in het hotel.
Tot binnenkort.

Bob, Jill en medewerkers

Beoordeeld op 6 oktober 2018

Meer dan perfect ! Ontbijt en het eten is perfect. Rijk aanbod en voldoende.
Kamers zijn schoon en netjes onderhouden.
Nadeel het keukenpersoneel en leveranciers maken in de vroege ochtend enorm lawaai. Zit aan een drukke snelweg en beperkt parkeer mogelijkheid.

Kamertip: Kamers niet boven restaurant / keuken nemen !
Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 26 september 2018

Aangenaam weekend in goed Hotel, kamers en hele Hotel zeer netjes en schoon.
Ligt centraal tov centrum Uden(loopafstand)en div restaurants .Goed ontbijt in een nette ontbijtruimte.
Ligt centraal tov Eindhoven,Den Bosch en Nijmegen.
Hotel is zekers voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Er zijn kamers op begane grond beschikbaar.
Datum van verblijf: september 2018
Jillpijls, General Manager van Hotel Arrows, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2018

Hartelijk dank voor uw enthousiaste recensie. Wij zien u graag een volgende keer weer terug in ons hotel.
Bob, Jill & medewerkers

Beoordeeld op 16 september 2018

Fraai hotel, gelegen in het centrum van Uden.
De kamers zijn goed onderhouden en erg schoon, voorzien van airconditioning, een kluisje, broekenpers, strijkplank met strijkijzer, zelfs een vliegenmepper was aanwezig.
Heel vriendelijk personeel waarvoor niets te veel is.
Wellness is op verzoek ook geopend buiten de aangegeven tijdstippen.
Ontbijt is prima verzorgd.
Hotel heeft ook een lift en eigen (gratis) parkeergelegenheid.
Het diner moet genuttigd worden in restaurant Jambon wat op loopafstand goed te doen is (ong. 10 min wandelen) en dit is ons uitstekend bevallen, lekker gegeten, een 3-gangen menu a la carte. Top!!
Uden biedt volop gelegenheid om uit te gaan voor een ieder.
Wij komen zeker nog een keer terug in hotel Arrows.

Datum van verblijf: september 2018
Jillpijls, General Manager van Hotel Arrows, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2018

Hartelijk dank voor uw goede enthousiaste recensie.
Dat waarderen wij enorm.
Wij zien u graag weer terug in ons hotel.

Jill Pijls

Beoordeeld op 3 september 2018

Ligt in het begin van het centrum van Uden, veel eet- en drankgelegenheden in de buurt. Kleinschalig ( 40 kamers) hotel, mooie kamer en badkamer met mini-bar, gratis kluisje, strijkijzer. klein zwembad, maar wel proper en in orde, stoombad en sauna. Badjas en handdoeken zijn gratis beschikbaar. Op de kamer zijn er badslippers aanwezig. Heel vriendelijk, zeker voor herhaling vatbaar. Parking is wel niet zo groot. Bar is niet duurder dan ergens anders. Ontbijt: verse fruitsap, lekker Amerikaanse pannenkoeken, croissants, boterhammen, ronde koeken en kleine cakejes, gekookte eitjes, roerei, kleine worstenbroodjes, warme tomaten, spek, yoghurt, vers fruit. Alles was er.

Datum van verblijf: juli 2018

Hartelijk dank voor uw goede enthousiaste recensie.
Dat waarderen wij enorm.
Wij zien u graag weer terug in ons hotel.

Jill Pijls