50 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 263
Booking.comUS$ 263
PricelineUS$ 263
eDreamsUS$ 263
CheapTicketsUS$ 249
ZenHotels.comUS$ 493
Beoordeeld op 21 augustus 2021

Datum van verblijf: augustus 2021
Bandos Maldives, Other van Bandos Maldives, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2021

Beoordeeld op 21 augustus 2021 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2021
Bandos Maldives, Other van Bandos Maldives, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2021

Beoordeeld op 20 augustus 2021 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2021

Beoordeeld op 18 augustus 2021

Datum van verblijf: augustus 2021
Bandos Maldives, Other van Bandos Maldives, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2021

Beoordeeld op 18 augustus 2021 via mobiele applicatie