46 personen bekijken dit hotel
eDreamsUS$ 393
Agoda.comUS$ 580
Beoordeeld op 18 augustus 2021

Datum van verblijf: augustus 2021
Bandos Maldives, Other van Bandos Maldives, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2021

Beoordeeld op 18 augustus 2021 via mobiele applicatie

Beoordeeld op 15 augustus 2021

Kamertip: If you have children, opt for the deluxe beachfront as you'll have plenty of room.
Datum van verblijf: augustus 2021
Bandos Maldives, Other van Bandos Maldives, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2021

Beoordeeld op 15 augustus 2021 via mobiele applicatie

Beoordeeld op 13 augustus 2021

Datum van verblijf: oktober 2020
Bandos Maldives, Other van Bandos Maldives, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2021