“Heerlijk!”

Texas Grill & Bar (Mezquite)
Geclassificeerd als nr. 1 van 127 Restaurants in Bacalar
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Zeer aardige eigenaar die verstand heeft van zijn vak. Aangezien het restaurant maar vier tafels heeft zou ik hier reserveren. Dus ga hier eten en geniet;)!

Datum van bezoek: september 2019

27 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond gegeten bij dit restaurant. Wat een fantastische eigenaar. Hij gaf ons duidelijke tips over de menukaart en liet ons het vlees zelfs rauw voelen/proeven. Vlees was super lekker en deze steaks zie je maar weinig in mexico. Dikke aanrader!!

Datum van bezoek: augustus 2019
2 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gegrilde biefstuk met liefde bereid door de chef. Grote porties om te delen. Lekkere salades en frietjes. Aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
30 juli 2019 beoordeeld

Ik heb nog nooit zo lekker gegeten. We bestelden de premium steak 800gram voor ons tweeën. De kok kwam deze aan tafel nog bereiden en het is het allemaal waard geweest. Ik raad iedereen dit restaurant aan om te gaan eten. Ook de bediening en entourage was top.

Datum van bezoek: juli 2019
21 juli 2019 beoordeeld

Het heeft al onze verwachtingen overtroffen! Lekkerste stuk vlees in tijden! Bediening was erg vriendelijk en persoonlijk.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Texas Grill & Bar (Mezquite) bekeken, bekeken ook

Bacalar, Quintana Roo

In Texas Grill & Bar (Mezquite) geweest? Deel je ervaringen!