“Goede stop richting het zuiden”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 5 bijdrager
55 beoordelingen
36 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
“Goede stop richting het zuiden”
Beoordeeld op 3 september 2018 voor een verblijf in september 2018

Wij hebben hier 1 nacht geslapen tijdens onze rit naar het zuiden. De b&b heeft maar 1 kamer, maar deze is volledig in orde! Alles wat we nodig hadden was er: zwembad, propere kamer, goed ontbijt, goede badkamer, gratis parkeerplaats, vriendelijke eigenaars...
Minpuntje is dat er weinig goede restaurants in de buurt zijn

Datum van verblijf: september 2018
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren